• Jaaaaa, RepentRepent wilt een Tattoo. Uhu! :Y) Maar maar maar, ik heb jullie hulp nodig. Ik wil deze > http://media.photobucket.com/image/bills%20tattoo/UNIQUExKITTY/Tokio%20Hotel/iloveyoubillxx.jpg?o=6

    Maar dan in plaats van Freiheit '89 iets anders. Heeft iemand ideetjes wat ik er kan schrijven en zou ik het laten doen of niet? Ik wil jullie mening 8D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik zou het niet doen. Ik zou wachten tot je op een zekere leeftijd zit, want je kunt later echt nog van gedachten veranderen. Nu ben je er misschien zeker van dat je dat écht wilt en dat je er nooit spijt van zult krijgen, maar dat zal later niet meer zo zijn. Ik zou gewoon nog even afwachten en goed nadenken wat je echt wilt.
    Trouwens tatoeages mogen pas vanaf je 18, tenzij vanaf 16 mét toestemming van je ouders. Zo hóórt het alleszins te zijn. Dus wacht totdat je op een zekere leeftijd zit en bekijk dan nog eens of je het wel echt zo graag wilt.
    Tatoeages zijn voor altijd. Of toch ongeveer.

    Iets met jou geboortejaar ofzo?
    -ik zeg ook maar wat-
    Maar hij is wel heel mooi :]

    AutumnLeaves schreef:
    Ik zou het niet doen. Ik zou wachten tot je op een zekere leeftijd zit, want je kunt later echt nog van gedachten veranderen. Nu ben je er misschien zeker van dat je dat écht wilt en dat je er nooit spijt van zult krijgen, maar dat zal later niet meer zo zijn. Ik zou gewoon nog even afwachten en goed nadenken wat je echt wilt.
    Trouwens tatoeages mogen pas vanaf je 18, tenzij vanaf 16 mét toestemming van je ouders. Zo hóórt het alleszins te zijn. Dus wacht totdat je op een zekere leeftijd zit en bekijk dan nog eens of je het wel echt zo graag wilt.
    Tatoeages zijn voor altijd. Of toch ongeveer.


    None but ourselves can free our minds.

    AutumnLeaves schreef:
    Ik zou het niet doen. Ik zou wachten tot je op een zekere leeftijd zit, want je kunt later echt nog van gedachten veranderen. Nu ben je er misschien zeker van dat je dat écht wilt en dat je er nooit spijt van zult krijgen, maar dat zal later niet meer zo zijn. Ik zou gewoon nog even afwachten en goed nadenken wat je echt wilt.
    Trouwens tatoeages mogen pas vanaf je 18, tenzij vanaf 16 mét toestemming van je ouders. Zo hóórt het alleszins te zijn. Dus wacht totdat je op een zekere leeftijd zit en bekijk dan nog eens of je het wel echt zo graag wilt.
    Tatoeages zijn voor altijd. Of toch ongeveer.
    Doe wat zij zegt :9~


    Only losers can act the way you do

    Hmm, mijn naam dude _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    AutumnLeaves schreef:
    Ik zou het niet doen. Ik zou wachten tot je op een zekere leeftijd zit, want je kunt later echt nog van gedachten veranderen. Nu ben je er misschien zeker van dat je dat écht wilt en dat je er nooit spijt van zult krijgen, maar dat zal later niet meer zo zijn. Ik zou gewoon nog even afwachten en goed nadenken wat je echt wilt.
    Trouwens tatoeages mogen pas vanaf je 18, tenzij vanaf 16 mét toestemming van je ouders. Zo hóórt het alleszins te zijn. Dus wacht totdat je op een zekere leeftijd zit en bekijk dan nog eens of je het wel echt zo graag wilt.
    Tatoeages zijn voor altijd. Of toch ongeveer.


    I know, en daarom denk ik er ook nog goe over na voor da ik een tattoo laat zetten... Ik weet da ik echt 100% zeker moet zijn wàt ik er op laat zetten en op welke plaatsen want zoals jij al zij Een Tattoo is voor heel je leven.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    NickyFOSHO schreef:
    Hmm, mijn naam dude _O_


    Mwuhaha, -dohh- x'd


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Uwe naam of van een persoon die keiveel voor je betekent (ik bedoel familie daarmee, geen vriendje ofzo eh xD)
    maar persoonlijk zo groot zou ik ze niet doen, ik heb ook een tattoo (eigenlijk meerdere), al van mijn 14de. (Mijn nonkel is tattoërder, en ik heb die voor mij verjaardag gekregen , geen commentaar hierop ja!)
    en ik wou eerst ook zo'n grote, maar uiteindelijk heb ik een kleine genomen in mijn nek. Omdat 1 het doet minder pijn (tattoo's doen pijn!)
    2 als je zo'n grote op je arm ga zetten en later kun je er spijt van krijgen
    en 3 wie weet later voor je droomjob mag je bv geen tattoo's hebben. Wat dan
    Ik vind denk er eerst echt een paar maandne over , spreek ondertussen af met de tattoërder van dienst, en vraag advies en raad aan die, die help je met veel plezier
    en als je na een paar maanden nog steeds die tattoo wilt, dan meot je je ze zetten


    If you lose a moment, You might lose a lot

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Mwuhaha, -dohh- x'd


    Lijkt me logisch dat je dat doet heur. (cat)
    Zomg, want ik ben gewoon geweldig. -gayhandje-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    RathbonedSex schreef:
    Uwe naam of van een persoon die keiveel voor je betekent (ik bedoel familie daarmee, geen vriendje ofzo eh xD)
    maar persoonlijk zo groot zou ik ze niet doen, ik heb ook een tattoo (eigenlijk meerdere), al van mijn 14de. (Mijn nonkel is tattoërder, en ik heb die voor mij verjaardag gekregen , geen commentaar hierop ja!)
    en ik wou eerst ook zo'n grote, maar uiteindelijk heb ik een kleine genomen in mijn nek. Omdat 1 het doet minder pijn (tattoo's doen pijn!)
    2 als je zo'n grote op je arm ga zetten en later kun je er spijt van krijgen
    en 3 wie weet later voor je droomjob mag je bv geen tattoo's hebben. Wat dan
    Ik vind denk er eerst echt een paar maandne over , spreek ondertussen af met de tattoërder van dienst, en vraag advies en raad aan die, die help je met veel plezier
    en als je na een paar maanden nog steeds die tattoo wilt, dan meot je je ze zetten


    Ja, ik ben er al een paar maanden aan aan het denken en ik wil al van m'n 4 jaar kapster worden dus dat is geen enkel probleem (: En ja... Ik ga ook is raar vragen, maar ik wou even jullie meningen horen en ja... In ieder geval, bedankt (:

    & owja, waar woont jou Nonkel? 8D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Neem een kleinere lieverd, als je er later heel veel spijt van krijgt en je wilt hem laten weg doen; doet het minder pijn (:
    Maar als ge per se eentje wilt, waarom dan niet een van mij?(A)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Geboortejaar, sterrebeeld.. :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind die tattoo UGLY.
    ik raad het af.

    Ik zou het niet doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik zou er mee wachten. Niet zozeer omdat je hem straks lelijk vind, maar meer omdat je lichaam nog aan het veranderen is. Ikzelf wilde er eerst ook een, maar ik doe aan vechtsporten en ga binnenkort gewichtheffen. Dan gaan je armen wel groeien :'D Trouwens, dat doen ze sowieso al.

    Wise man says; nog niet. :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.