• Okee. Vertel hier je bruute plannen voor die dag en neem plannen door xx.
    Okee even samen gevat.
    Het is op AHOY & In zuidplein.

    Lissaxkitty maakt samen met marin een spandoek met daarop TH meeting.

    iedereen maakt een ballon met je quizlet naam erop!


    Lissaxkitty; Stuur een pb naar Lissaxkitty als je komt & dan je naam op een lijst moet doorstrepen als je er bent
    maar als iedereen vóór 15augustus heeft kunnen doorgeven of ie komt dan kan k bijv daarna een pb sturen met msn vn mensen die komen zodat je elkaar alvast leert kennn [voor mensen die elkaar nog niet kennen ?
    als je écht niet voor die tijd kan laten horen kan je altijd nog later zeggen tuurlijk..
    stuur als je langer dan een half uur moet reizen [zolang staan we ong te wchten..] stuur dan ff een PB naar mij ook voor telnummer..
    dan kan je smsen als je later bent..


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    zuidplein in rotterdam.. daar vlakbij ahoy ;)

    denkt ook is aan de belge, denkte gelle nu echt da iedere belg hier zn geld in nederland ga steke om een paar mannetjes te ontmoete ofzo, mss kome er een paar belge ma ik vind et egoïstisch NO COMMENT


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    denkt ook is aan de belge, denkte gelle nu echt da iedere belg hier zn geld in nederland ga steke om een paar mannetjes te ontmoete ofzo, mss kome er een paar belge ma ik vind et egoïstisch NO COMMENT


    als je een meeting in belgie wilt moeten de belgen dat onderling regelen...
    mensen die in rotterdam enz wonen komen ook niet naar belgie dus waarom zouden we dat wel regelen..?

    ik neem aan dat jullie ook geen meeting in nl willen regelen waar je zelf niet heen gaat..?

    Fuckfuckfuckerdefuck. Ik mag niet. Maar ik ga smeken tot er bij neer val xD. Dus er is miss. Nog hoop <3


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    NOOOOOO, JE MOET :'O

    Ik zeg gewoon tegen me moeder dat iedereen van me houd en dat ze niet zonder me kunnen x'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ja doe dat, en als jij komt het niet door gaat * SLIJMSLIJM*

    Haha, maar me moeder is nu werken dus dan weet ik het vanavond pas xD


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Oo shit man :'D

    je MOET komen o.o

    Inderdaad, anders is er natuurlijk niks meer aan. Nee grapje :']


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    IK MAG!!!!!xD
    Maar niet alleen -.-
    Dus zoek nog ff xD

    IK MAG!!!!!xD
    Maar niet alleen -.-
    Dus zoek nog ff xD


    ='D

    uit welke stad/omgeving kom je? :P

    (...)

    rotterdam.
    je kan zelf kiezen of je eerst naar centraal komt en dan met ons naar zuidplein gaat of direct naar zuidplein gaat om vnaf daar met iedereen naar ahoy te lopen.

    En als ik nou bij zuidplein wacht, hoe kan ik het dan zien gaan jullie dan weer met die spandoek lopen ofzo?
    En trouwens, ik ben hier dom :']


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    IK MAG!!!!!xD
    Maar niet alleen -.-
    Dus zoek nog ff xD


    Waar kom je vandaan :']?


    Music is my fxcking drug. &#9835;