• Hallootjes!

    M, een jongen bij mij op school vroeg me afgelopen woensdag om naar een feest te komen, omdat hij daar zou draaien. In het begin twijfelde ik hevig, had de volgende dag school, en ja gewoon. Uiteindelijk ben ik last minute toch gegaan, aangezien ik altijd een zwak voor hem gehad heb. Ik had daar afgesproken met een vriendin en we gingen beetje socializen met mensen voorin, waarop ik dus een goed zicht had op de DJ set waar hij achter stond. Zij zei me dat hij vaak mijn kant op keek. Toen er een of andere gast iets ging zeggen, had hij even pauze en kwam bij me staan om me te bedanken dat ik gekomen was. Toch ging ik een uur later weg, omdat het toen al vrij laat was, toen stond hij ook buiten en zei me gedag.
    The clue; ik heb het idee dat ik nog stééds een zwak voor hem heb. Maar hij zit in de tweede van mijn mbo en ik zou dus begod niet weten wanneer ik hem weer zie. Zijn klas + rooster weet ik dus ook niet. Any help? xxxx


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Begin op facebook/hyves/msn er over dat je het een leuke avond vond en dat je blij bent dat je gekomen was? En dan kan je vanzelf zien of er een gesprek ontstaat. (:

    Oh, wacht, ik dacht dat je hem al kende en dat hij die M was... Nevermind :'D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:57 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Vraag aan mensen die ook bij het feest waren wie de DJ was (of probeer er op een andere manier achter te komen)

    Google de naam van de DJ, wss vind je hem dan. Dan stuur je hem een mailtje/belt, zeg dat je t meisje bent dat je gedag zei toen ze weg ging, dat je hem een toffe gozer vindt en of ie een keertje met je naar de bioscoop wil. Bioscopen zijn t best, want dan kun je eerst rustig aan elkaar wennen zonder dat je echt veel hoeft te praten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Benader een van zijn vrienden. 'Joh, weet jij toevallig wanneer die en die op school komt? Ik wil hem eigenlijk nog ergens over spreken, maar ik weet niet in welke klas hij precies zit of wanneer hij er is.'


    Til hug og blod.

    Tigger schreef:
    Vraag aan mensen die ook bij het feest waren wie de DJ was (of probeer er op een andere manier achter te komen)

    Google de naam van de DJ, wss vind je hem dan. Dan stuur je hem een mailtje/belt, zeg dat je t meisje bent dat je gedag zei toen ze weg ging, dat je hem een toffe gozer vindt en of ie een keertje met je naar de bioscoop wil. Bioscopen zijn t best, want dan kun je eerst rustig aan elkaar wennen zonder dat je echt veel hoeft te praten :Y)


    Maaaaar ik ken hem al, maar zie/spreek hem dus nooit. That includes his friends, dus hij zit in een ander gedeelte van de school. Ja, of ik zou op de een of andere manier achter zijn rooster moeten komen. *staaalk*


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    UK schreef:
    (...)

    Maaaaar ik ken hem al, maar zie/spreek hem dus nooit. That includes his friends, dus hij zit in een ander gedeelte van de school. Ja, of ik zou op de een of andere manier achter zijn rooster moeten komen. *staaalk*


    Je komt toch vast wel eens iemand tegen op weg naar/van school? Of op straat dwaalt er toch wel eens een bekende rond? Gewoon met een nieuwsgierige, nonchalante toon uit gaan vissen en hem dan opzoeken. Is niet stalken, is speurwerk! :Y)


    Til hug og blod.

    UK schreef:
    (...)

    Maaaaar ik ken hem al, maar zie/spreek hem dus nooit. That includes his friends, dus hij zit in een ander gedeelte van de school. Ja, of ik zou op de een of andere manier achter zijn rooster moeten komen. *staaalk*


    In dat geval: zoek hem op via facebook? Kijk rond in de pauzes?


    quidquid excusatio prandium pro

    Retaliate schreef:
    (...)

    Je komt toch vast wel eens iemand tegen op weg naar/van school? Of op straat dwaalt er toch wel eens een bekende rond? Gewoon met een nieuwsgierige, nonchalante toon uit gaan vissen en hem dan opzoeken. Is niet stalken, is speurwerk! :Y)


    Mijn moeder zei ook al 'je moet bij CIA..maar misschien kan ik inderdaad wel ergens zijn vrienden vrienden. En anders moet ik het enigszins via een leraar proberen dat i zijn usb gevonden heb, ofzo. xD


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Misschien kun je via facebook eens met hem in contact komen en daarna zijn nummer vragen zodat jullie eens af kunnen spreken? (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.