• Okay, die titel is nogal hard. Maar dat is wel wat ik wil weten, want op internet vind ik niks. Wie van CB is nou gay, wie is bi en wie is gewoon hetro? Ik ben namelijk van plan een story te beginnen over CB maar dan wil ik dit wel eventjes weten...


    -

    Ik dacht dat Yu, Strify en Kiro bi zijn en Shin en Romeo hetro...
    Ik weet het trouwens niet helemaal zeker.


    I am an idiot, I move.

    Okay, danke. Ik wacht nog ff op andere reacties, misschien dat we het dan zeker weten.


    -

    Ik denk dat het zo is en Luminor was gay DACHT ik?
    -Erges gelezen...
    Mjah hij is eruit dus jah :p

    Romeo, Yu en Shin zijn hetero. Kiro en Strify zijn zogenaamd Bi, maar Strify nijgt meer naar het hetero aspect toe. (Yu zegt ook dat hij bi is maar daar geloof ik geen flikker van, daar is hij veel te hetero voor, in alle opzichten.) En luminor is homo.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 14:59 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind ze allemaal gay xD


    Stop wishing, Start doing..

    OutFromUnder schreef:
    Ik vind ze allemaal gay xD
    Geloof me, zo denken er meer :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Romeo, Yu en Shin zijn hetero. Kiro en Strify zijn zogenaamd Bi, maar Strify nijgt meer naar het hetero aspect toe. (Yu zegt ook dat hij bi is maar daar geloof ik geen flikker van, daar is hij veel te hetero voor, in alle opzichten.) En luminor is homo.


    Ela ohla x'd da valt me ook op da over Strify :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    omg, hun zijn zo sexy <3


    Dumdidido

    Ik vind ze best gay, maar dat bedoel ik niet negatief :P


    Life is hard and then we die

    Ik weet toen luminor er nog was,was het zo ;
    Yu-Kiro-Strify Bi
    luminor Gay
    Shin hetero
    [:


    From one side to another you're thrown by your fate.

    Very. :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Love them ^^
    en ik zou het niet weten en het zou me niet boeien want gay/straight/panseksueel watever, ze blijven geweldig ^^


    Slowly floating to the sky...

    KirstenSnaps schreef:
    Romeo, Yu en Shin zijn hetero. Kiro en Strify zijn zogenaamd Bi, maar Strify nijgt meer naar het hetero aspect toe. (Yu zegt ook dat hij bi is maar daar geloof ik geen flikker van, daar is hij veel te hetero voor, in alle opzichten.) En luminor is homo.


    Yu is wél bi, weetje er is zo'n schaal van bi zijn , van hoeveel procent hetro je bent en hoeveel procent homo, maar als je 80% hetro bent en 20% homo, ben je nog altijd bi.
    En daarom vind ik dat iedereen behalve homofoobs, bi is. :Y)


    You are the poetry Shakespeare was missing.