• De stelling van vandaag luidt:
    De stellingen op Quizlet zijn dom

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    de meeste wel (:


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    sommige wel


    Fooled ya!

    (krul)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 21:50 ]


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    soms heb je stomme maar de meeste zijn wel leuk xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Oneens! ö
    ik vind het juist leuk om mijn mening te plaatsen. :]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ik vind het idee helemaal niet dom.
    maar de stellingen soms wel, maar dat lijd soms juist naar leuke discusies;)

    Ik vind ze om eerlijk te zijn wel wat saai.
    Het zijn vaak stellingen waar of bijna iedereen dezelfde mening deelt, of van die onderwerpen waar al zo vaak over gediscussieerd wordt dat het niet zo boeiend meer is (naar mijn mening).


    Mew <3

    Ik vind het wel leuk maar ik heb meestal geen zin om mijn mening te plaatsen =P


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    soms wel ja :X


    -

    Niet altijd :P


    VIP - Very Important Penguin

    Die stelling is echt geweldig xd
    Oké, nu terzake,
    ik vind van niet.:Y)

    hoezo dom? Dom niet in ieder geval.
    soms wel een beetje saai, maar meestal gewoon superleuk!(Y)


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    sommigen wel.
    want of het zijn niet echt stellingen, maar vragen. dus kan je er niet echt over discussieren.

    en bij veel stellingen is bijvoorbeeld een regeling al een wet, of algemeen bekend dus is de stelling niet nodig.

    en sommige zijn nogal childish yes, ^^

    Cosmia schreef:
    Ik vind ze om eerlijk te zijn wel wat saai.
    Het zijn vaak stellingen waar of bijna iedereen dezelfde mening deelt, of van die onderwerpen waar al zo vaak over gediscussieerd wordt dat het niet zo boeiend meer is (naar mijn mening).



    zoals abortus, ik merk van bijna niemand iets die het er niet mee eens was op godsdienstig gebied.

    terwijl als ik op school er over discussieer, er logischere meningen zijn, en niet van die

    ja, ene kant wel
    nee, ene kant niet

    meningen. en ik denk niet dat het aan de stelling dan ligt.. maar aan de mensen die hun mening niet goed genoeg beargumenteren.

    Ik vind eigenlijk van wel. Er moeten stellingen komen waar mensen echt duidelijk andere meningen hebben, want de stellingen die er nu zijn is iedereen het altijd met elkaar eens. Vind ik niks aan :')


    -