• HoiHoi!
    Als je een abo op iets hebt, word je een mail toegestuurd naar jouw email adres. Maar persoonlijk, zou ik het makkelijker vinden als je een mail zou krijgen op quizlet. Zou het eventueel niet mogelijk zijn dat je kan kiezen, op quizlet een mail, of op je MSN een mail? Want ik kan bijv. niet veel op mijn mails van mijn MSN. Dus eigenlijk heb ik niks aan mijn abo's..
    Zijn er soms nog mensen die dit gemakkelijker zouden vinden?^^ (:.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 18:43 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat is toch hetzelfde? Ik weet niet..


    -

    Lieford, waarom ben jij te lui om je eigen e-mail adres in te voeren in plaats van een vals e-mailadres? x'D

    Maar, het probleem voor mij is juist dat ik dan rap 5 pagina's mails kan ontvangen door abo's en dan zal ik daar zeg maar tegen op zitten om die te lezen, dus.. Tegen.

    Sorry, hunn.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 18:37 ]


    You'll never dream alone. <3

    Ik snap het niet helemaal.


    -

    Oh, ik weet al wat je bedoelt.
    Zoveel verandert er niet aan, denk ik? (:
    Nou in elk geval, mij maakt het niet uit. (:


    -

    Breakfast schreef:
    Lieford, waarom ben jij te lui om je eigen e-mail adres in te voeren in plaats van een vals e-mailadres? x'D

    Maar, het probleem voor mij is juist dat ik dan rap 5 pagina's mails kan ontvangen door abo's en dan zal ik daar zeg maar tegen op zitten om die te lezen, dus.. Tegen.

    Sorry, hunn.


    Nouja. Kan ik er aan doen dat jij zoveel serie's volgt? Jouw brein is groter dan het mijne.. x'D. Maar ik heb juist het omgekeerde probleem. Op mijn eigen email adres vind ik het helemaal vervelend omdat ik veel mails krijg, en ze niet vaak lees.. (:


    Has no one told you she's not breathing?

    MoonStalker schreef:
    (...)

    Nouja. Kan ik er aan doen dat jij zoveel serie's volgt? Jouw brein is groter dan het mijne.. x'D. Maar ik heb juist het omgekeerde probleem. Op mijn eigen email adres vind ik het helemaal vervelend omdat ik veel mails krijg, en ze niet vaak lees.. (:


    Dan zou ik zeggen dat een aanklik vakje handig zou zijn, waar je kan klikken of je je abo's in je Quizlet-Inbox of in je gewone mailbox wilt. Maar, hoe lees jij dan je binnenkomende reacties?


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Dan zou ik zeggen dat een aanklik vakje handig zou zijn, waar je kan klikken of je je abo's in je Quizlet-Inbox of in je gewone mailbox wilt. Maar, hoe lees jij dan je binnenkomende reacties?


    Dat bedoel ik! Hoe bedoel je? Als ik er eens naar kijk, zeker.. (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Zoiets als je een bericht krijgt over je gastenboek zou wel handig zijn voor de andere dingen, ja. ^^


    Let the Night embrace you

    MoonStalker schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik! Hoe bedoel je? Als ik er eens naar kijk, zeker.. (:


    Dude, jij bent raar. x'D
    Maak dan een e-mailadres aan alleen voor Quizlet? Heb ik ook, en dan krijg ik op dat adres enkel e-mails binnen van Quizlet en niet van contactpersonen, reclame en bulshit en dat scheelt soms een pak e-mails.


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Dude, jij bent raar. x'D
    Maak dan een e-mailadres aan alleen voor Quizlet? Heb ik ook, en dan krijg ik op dat adres enkel e-mails binnen van Quizlet en niet van contactpersonen, reclame en bulshit en dat scheelt soms een pak e-mails.


    Ik heb nog een ander, maar daar kom ik nooit op. Uitgesloten dus.


    Has no one told you she's not breathing?

    Meadow schreef:
    Zoiets als je een bericht krijgt over je gastenboek zou wel handig zijn voor de andere dingen, ja. ^^


    Ja, dat ook. Maar vooral voor serie's en stories, vind ik. Er zijn vast ook mensen die geen gewoon emai adres hebben, en ik denk niet dat iedereen een wilt aanmaken.. ?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja je hebt gelijk ^^ Ik neem nu nooit abo's omdat ik mijn mail toch niet lees, en omdat mijn msn te kaduuk is. Als ik op mijn hotmail klik ga ik er niet heen >< En ook niet bij msn vandaag, dus ik eb ook nooit zin om het helemaal in te typen bij internet enzo.
    Op Q lees ik wel altijd mijn berichtjes dus dat zou veel handiger zijn.


    Your make-up is terrible

    Bedoel je zoiets gelijk als je een pb of een gb-bericht ontvangt dat je het ziet staan in dat gele kader-ding daar, maar dan voor stories enz? Want dat zou ik ook wel handig vinden. Ik krijg nml geen emails meer op mijn hotmail en heb geen zin om een emailadres te maken bij gmail alleen voor quizlet mails.. -- bij mij doet het ook niet uit dat ik abo's neem ^^

    Agony schreef:
    Bedoel je zoiets gelijk als je een pb of een gb-bericht ontvangt dat je het ziet staan in dat gele kader-ding daar, maar dan voor stories enz? Want dat zou ik ook wel handig vinden. Ik krijg nml geen emails meer op mijn hotmail en heb geen zin om een emailadres te maken bij gmail alleen voor quizlet mails.. -- bij mij doet het ook niet uit dat ik abo's neem ^^


    Ik dacht dat ze bedoelde voor een pb-bericht te sturen als er een nieuw chapter van een serie of storie is.


    You'll never dream alone. <3

    TeddyMurder schreef:
    Ja je hebt gelijk ^^ Ik neem nu nooit abo's omdat ik mijn mail toch niet lees, en omdat mijn msn te kaduuk is. Als ik op mijn hotmail klik ga ik er niet heen >< En ook niet bij msn vandaag, dus ik eb ook nooit zin om het helemaal in te typen bij internet enzo.
    Op Q lees ik wel altijd mijn berichtjes dus dat zou veel handiger zijn.


    Heb ik ook!
    Blijkbaar zou het echt wel handig zijn! =D


    Has no one told you she's not breathing?