Al een tijdje geleden was ik bij mijn beste vriendin geweest. Omdat het nogal warm was stelde haar moeder voor dat we een ijsje gingen kopen in de GB vlakbij. We zijn toen met haar fiets -zij achterop- een ijsje gaan kopen. Roxanne stelde voor dat we het in het park op gingen eten. Het park was nog dichter bij haar huis. Dus gingen we het daar opeten. We zetten ons in het gras, we zaten al even toen achter een draad dat het grasveld en een paadje scheidt een Marokkaan voorbij komt gefietst, oké so what, iemand die voorbij komt gefietst. Maar toen kwam hij terug -hij kwam eerst van richting het speeltuintje voorbij en ging dan naar ergens waar we hem niet zagen en kwam dan terug. Net als de vorige keer keek hij naar ons. Als hij voorbij was kwam hij na een tijdje terug. Ons ijsje was op en ik ging in een soort schommel dat een halve bol is liggen terwijl ze naar de wc was. Roxanne kwam terug en begon me te duwen, toen ik haar maar dat is een detail. Daarna lagen we allebei in de schommel en kwam diezelfde meneer achter een stukje haag kijken -naar ons. Toen we besloten om door te gaan zagen we die meneer met nog een andere dezelfde richting als ons fietsen. We fietsten terug en zij ook. Toen ze even niet keken zijn we snel een gróte omweg gefietst door heel het park en nog ander wegen dat zeker een kwartier duurde terwijl het normaal maar drie minuten is. Ik ben nu echt bang -ja nog altijd.
Ik bedoel ze keken heel de tijd naar ons alsof ze ons wouden verkrachten en mijn vriendin zei dat hij vooral naar mij keek en dan was ik nog meer bang geworden o.o
Only losers can act the way you do