• Ik heb twee ideeën. Maar ik weet niet welke ik moet kiezen en of ze goed zijn:

    - De 17 jarige (...) is ongeneselijk ziek en zal zeker sterven. Maar ze heeft nog één wens. Vanaf dat ze een klein jong meisje was, wou ze al moeder worden. Haar doel is dan ook om nog een baby te krijgen maar ze wil de sperma van haar beste vriend wat voor veel problemen zorgt want hij vind haar leuk en wil er echt bij betrokken wezen.
    - De 15 jarige (...) heeft een nierziekte, haar nieren moet dringend vervangen worden anders zal het haar dood worden. Maar de donor lijst is heel lang en je kan zomaar vier en een half jaar moeten wachten en dat zal haar dood worden. Maar haar moeder en niemand uit haar famillie of vriendenkring wil een nier aan haar afstaan. Ze zal sterven totdat een wel heel apart persoon zomaar zijn naar aan haar aanbied.

    Ik zou best aan beide willen schrijven en ik schrijf ze beter uit maar dit is gewoon even een samenvatting. Dus kies maar welke je leuker lijkt ofzo beide mag ook.
    Liefs, Renée Mabel Massacre.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind beiden eigenlijk wel heel mooi.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    de 1e..


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Het is beide mooi. ;]


    Scream for mercy!

    mij lijken de beide erg mooi maar de 2e trekt me meer ;)


    She said: I gotta find out for myself

    de beide zijn wel leuk...

    Maak ze gewoon allebei!:Y)


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    1ste :')


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind de 2e het leukst


    We can only learn to love by loving.

    1ste :)


    So Wrong, It's Right <3

    Ze zijn beide wel leuk maar de 2de trekt me toch meer aan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    2e.

    de 2e


    Save the earth! It's the only planet with chocolat!

    2e.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    1e & 2e :)


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Beide zijn leuk, maar dan toch de 1e, als ik moet kiezen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Eigenlijk beide. maar anders toch de 1e ^^