• Ik wil dit!
    http://www.letsgomobile.org/nl/3423/digitale-boeken-lezer/
    Ja, een digitale boekenlezer!
    Daarmee kan je dus boeken downloaden en nog zo van die dingen en serieus dat wil ik!

    duhus, iemand tips om aan geld te komen voor zo'n duur ding? (nerd) (€499)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 23:42 ]


    Let the Night embrace you

    Lijkt me echt gigahandig.
    Maar 499 euro, dat zal nog een hele tijd sparen worden.
    Wanneer ben je jarig (dan kun je mss de helft v/h geld vragen aan je ouders)
    Of anders babysitten fzo


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    16 maart en als ik dan moest verjaren heb ik nog niet eens de helft om dat te kunnen betalen en ik ken hier serieus niemand die mij wil betalen voor te babysitten. :X


    Let the Night embrace you

    Hmm, deze kost wat minder.. :]
    http://www.hardware.info/nl-NL/news/ynCcl5qRwpya/Sony_PRS505_eBook_reader/


    Let the Night embrace you

    499 euries is echt heel veel. ik weet niet hoeveel zakgeld je krijgt enzo, en of je kleedgeld krijgt. als je zakgeld krijgt kan je daar geld van apart zetten. en van je kleedgeld kan je ook telkens bijv10% apart zetten.
    Een baantje zoeken, of een paar maanden fors kranten lopen. en inderdaad, voor je verjaardag. moet je maar gewoon zeggen dat je er heel educatief mee om zal gaan. En ook kan je er argumenten tegen aan gooien als 'Ik lees heel veel en uiteindelijk kost het ons minder.' Of vraag anders een lening bij je ouders, dan ben heb je hem, en kun je afspraken maken over hoeveel je per maand/week/jaar terugbetaalt zonder renteblalbla.
    Maar kranten lopen is wel makkelijk, als je een beetje grote wijk hebt ben je er twee uurtjes mee bezig en verdien je rond de vijftig euries in de week. Succes <3


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Meadow schreef:
    Hmm, deze kost wat minder.. :]
    http://www.hardware.info/nl-NL/news/ynCcl5qRwpya/Sony_PRS505_eBook_reader/


    Deze kost toch al een pak minder.
    Nou ja, dat word dan een ander baantje zoeken (als je niemand voor babysitten vind)
    En echt gigaveel sparen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dankje. :]
    Ik krijg 5 euro zakgeld in de week waarbij ik dat soms wel eens vergeet te vragen..
    Ik krijg ook geen kleedgeld aangezien mijn moeder dat steeds betaald en kranten lopen heb ik hier nog nooit gezien in België, want anders had ik dat al lang gedaan. O.O
    En dat lenen is idd wel een erg goed idee. :]


    Let the Night embrace you

    Goed moment om te beginnen met het onthouden.
    Ik werk zelf bij de slager, erg leuk baantje en je leert er wel veel van. En als je gaat nadenken over een baantje dan zou ik als ik jou was zoiets als bakker, slager, kapper enzo kiezen, en niet vakkenvullen. No offence hoor, maar ik zou dan wat kiezen waar je later evt ook nog wat aan hebt.
    En hebben jullie in Belgie niet iets als het AD zoals hier in Nederland?


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    @Crookshanks:
    Inderdaad. ^^
    Maar ik zou eigenlijk echt niet weten wat ik als werk kan doen als veertienjarige..

    @APENDROLx:
    Ik kan zo'n werk jammer genoeg niet doen. :s
    Ik ben 14..

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 0:02 ]


    Let the Night embrace you

    Hmm. veertien valt nog best mee, ik was net paarmaandjes vijftien toen ik daar begon. Toen ik aangenomen was vroegenze pas hoe oud ik wasxd
    ze dachten dat ik zestien/zeventien was:x
    maargoed, heb je niet een oom of tante met een kantoorbaantje ofzoiets? ik heb in de vakantie vorig jaar bij m'n vader gewerkt en in een paar dagen een paar honderd euries bij elkaar gewerkt.


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    De enige waar ik bij zou kunnen werken is mijn nonkel, maar mijn zus was daar ook gaan werken en die werd niet maar niet betaald, omdat hun daar in de problemen zitten.. :X
    -God, ik wou dat ik rijk was! :'D-


    Let the Night embrace you

    Pfft, dat vind ik zo nep.
    Geef mij maar echte boeken, dat is veel leuker! 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Pfft, dat vind ik zo nep.
    Geef mij maar echte boeken, dat is veel leuker! 8D

    Maybe!
    Maar geef nu toe, dit is toch veel handiger dan 20 boeken mee sleuren op vakantie, ofzo? ^^


    Let the Night embrace you

    als je vijf euro in de week krijgt, kan je -evenwiskundiggaandoen- in 100 weken zo'n ding kopen. dat is bijna 2 jaar.
    misschien dat je nu is bij je ouders kan gaan vragen voor zakgeld verhogen, juist omdat je dit zo graag wilt hebben. Dan moet je rustig bij je ouders aan tafel gaan zitten en een lijstje maken met waarmee je echt geld nodig hebt. Ik heb dat ook gedaan toen ik naar de middelbare ging, en ben nu elke maand trotse bezitter van 32E Ik gebruikte toen 20 euro beltegoed in 2 maanden, dus kreeg ik elke maand 10 euro. 5euro voor op de schoolpas etc.
    dan kan je zoiezo vijf euries extra vragen aan je ouders hierzo voor. en dan uiteindelijk minder gaan bellen en smsen en dan tien euro apart zetten;D


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Hmm, even denken. Zoals hierboven, een lening, vakantiejob enzo. Je kan bijvoorbeeld ook klusjes bij familie doen en zeggen dat het hiervoor is.
    En voor de rest: zagen bij je ouders x'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zou het niet doen hoor, ik heb namelijk alle boeken van Twilight op de computer gelezen omdat die in de bib altijd uitgeleend waren en dat is best wel vermoeiend en pijnlijk voor de ogen. :'D