• De stelling van vandaag luidt:
    Één keer in de vijf jaar moet een school een verbouwing krijgen, die alle slechte lokalen opknapt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    JapieKrekel schreef:
    oneens,
    want dan stort na een paar jaar het gebouw in en hoeven we niet naar school! :Y) :X
    Maar je moet dan wel naar school in de vakantie omdat jou school kapot was :x


    Only losers can act the way you do

    eens


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Wij ehbben net een nieuwe school, maar het is wel nodig! Dus ik ben er wel mee eens =)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    mee eens

    een vrolijk kleurtje kan onze wel gebruiken


    Love is the movement <3

    Ze moeten ze gewoon allemaal verbouwen tot warm, modern en gezellig zodat ik niet meer het gevoel heb alsof ik in een Auschwitz-martelkamer zit. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    agree


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Mee eens, better gezegd dan mogen ze de aulaas gaan verbouwen. xD
    die gaan na een paar maanden al weer vervelen xD


    I'm in love, with a very important person

    Esmaye schreef:
    Als het lokaal er nog mee door kan, waarom dan moeite doen voor niets? Ik vind het helemaal onzin eigenlijk, waarom alle lokalen opknappen als er waarschijnlijk maar (bv) 4 op de 10 echt moeten wórden opgeknapt?
    Alleen waarbij het echt nodig is, geen moeite voor niets doen, want dan gaat de school weer zeiken dat ze het geld daaraan (dus voor niets) hebben besteed, en daar geen anderen activiteiten van kunnen betalen, omdat ze al geld hebben uitgegeven aan het opknappen.
    Dus ja. Oneens eigenlijk.



    yes.
    oneens. me two.

    onzin, 1 x in de 5 jaar? weet je hoeveel tonnetjes er uit moeten worden gegeven? ik weet niet op wat voor middelbare school jullie zitten, maar bij ons 1800 leerlingen, en als je dan nagaat dat opknappen niet alleen een likje verf is, maar vaak meer in de fundering, vloer, plafond etc zit..

    heb ik liever dat ze het geld besteden aan nieuwe methodes, schoolreizen, werkweken, of gewoon aan zoiezo iets anders.

    als je met redenen komt van dat het lokaal anders wel saai is, of het er echt niet uitziet,

    je zit er op school om te leren, en als het lokaal op instorten staat en er enige gevaren kunnen zijn voor de leerlingen en leraren of whatever - ja dan 1 x in de 20 jaar een opknapbeurt.

    niet 1x in de 5 - you must be crazy!
    succes met het betalen ervan, schoolgeld word dan wel lekker hoog.

    TENZIJ HET WORD GEFINANCIEERD.

    Inderdaad mee eens Ö


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mee eens.


    You can run, but you can't hide.

    Eens.
    ze mogen gerust is wat opgefleurd worden.


    A. ikmisje.

    mee eens.


    everyday is a step higher to the end of the world.

    En dan mogen wij dat gaan betalen zekers?
    Dan toch maar niet ;D


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    newmoon schreef:
    agree


    None but ourselves can free our minds.

    daarom niet per sé 1 keer in de vijf jaar, maar gewoon als het nodig is..