• De stelling van vandaag luidt:
    Één keer in de vijf jaar moet een school een verbouwing krijgen, die alle slechte lokalen opknapt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    eens!


    Je moet worden wie je bent.

    eens,
    bij ons is dat al een beetje zo; het wordt elk jaar opnieuw geverft. Het ene jaar de binnenkant (lokalen, gangen etc.) en het andere jaar het gebouw zelf.


    If you're going to hell, keep going

    Mee eens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mee eens.


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    mee eens :) :D 8D 8)


    I am safe up high, nothing can touch me. But why do i feel like this party is over?

    Duhh^^

    anders wordt het zoo saii (school is sowieso al saai!!)

    een likje verf is altijd welkom, xD


    What if your best isn't good enough?

    Zou wel handig zijn (:


    Never run out of reasons to smile...

    niet 1 keer in de 5 jaar. want als je goed verbouwd houden de spullen langer dan 5 jaar. Dan gaat de school geld uitgeven aan onnozele dingen terwijl ze het geld beter anders in kunnen steken.

    Bij ons op school kopen ze 2000 euro schermen waar alleen opstaat als we een nieuw rooster hebben maar ze verrekken het om airco's te kopen en kinderen gaan serieus met bossen neer in de zomer.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja, dat zou wel mogen vind ik.


    Tanya is de beste.

    Jap (:


    Happiness hit her like a train on a track

    ja en dan moet dat NIET in de vakanties gebeuren maar tijdens de lessen :Y) het mag ook wel elk jaar :X


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    mee eens


    One Day you'll remember me...

    Agree >.>


    I made a deal with god ):

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker