• haaaii :),,

    Ik vroeg me af of dat iemand weet waar er ergens winkels zijn met spullen van TH..
    Want ik kan ze niet vinden.. Ja, ik weet dat in Vlissingen een winkeltje zit maar verder niet
    en via deutschrock kan ik niet bestellen want via die betaal mogelijk heden kunnen wy niet betalen..

    dus weet íemand misschien of en waar er in Nederland, Duitsland of België TH winkels zijn??(A)
    dankje!


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Ik weet alleen dat je bij de London ofzo soms TH-spullen kan kopen en ik ben er ook naar op zoek x'D
    En ik weet dat er in Brede ook iets zit, vraag me neit wat of waar, want ik ben er nog never geweest x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik weet alleen dat je bij de London ofzo soms TH-spullen kan kopen en ik ben er ook naar op zoek x'D
    En ik weet dat er in Breda ook iets zit, vraag me neit wat of waar, want ik ben er nog never geweest x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    In Utrecht zit een altowinkeltje, ze hebben daar spullen van allerlei bands. Ook TH =]


    Sweet dreams will come true.

    In Utrecht zit een altowinkeltje, ze hebben daar spullen van allerlei bands. Ook TH =]

    okeej dankje!
    weet je miss ook hoe dat winkeltje heet?(A)


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    (...)
    okeej dankje!
    weet je miss ook hoe dat winkeltje heet?(A)

    Euhm... Nee sorry :S Ik weet wel dat het niet super ver van het Centraal Station is, maar waar precies weet ik niet...


    Sweet dreams will come true.

    Hoorn(Noord Holland) en Assen(Drenthe) zit volgens mij London ofz.. teminste dat zeiden sommige tegen mij xD

    x


    we love tom kaulitz <3

    in Gent (Belgie) isser een winkeltje STARZ fzo genoemt en daar verkopen ze Vanalles van TH: mappen, dekens, kussens,t-shirts, tassen....

    Dankjewel allemaal!:D


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    -In Sint-truiden is er een bozzie dinges, Leuven ook, verkopen ze TokioHotel spullen
    -In Tienen blijkbaar o.0 in dreamland
    -ng ene...vergeten xD *5min later*...AAHJA! Leuven :P Een soort Gothic-winkel o.0 verkopen ze ook TH spullen...vind het raar xD


    Don't be a drag, just be a queen.

    in brussel(belgie) heb ik eenje gezien.
    in een straat naast manneke pis (denk ik)

    XXX


    We are only a moment.

    ik gaat echt een keertje naar Utrecht:D

    xx


    hou je mond joh =')

    nu ja, bij ons (Houthalen/genk in limburg in belgië)in dreamland en in onze kranten winkel heb je wel wat maar...

    ik heb ook gehoord dat er aan de Belgische kust veel is..


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart