• zoeken jullie ook een filmpje waar gustav, georg en tom in meezingen. nou ik heb um gevonden(A)

    http://nl.youtube.com/watch?v=C4u9kXVcJV0


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    whah kga meteen zien^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    meer mense(A) iedereen zeurt erom nu heb ik um eindelijk en dn reageert (bijna) niemand


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb het bekeken ^^ Ik vond het wel een mooi filmpje; en ik vond het vooral grappig als Gustav zo aan het drummen is en dan zo zijn hoofd schuin houd om toch mee te zingen x'D Ik had 'm wel al is zien meezingen zo; maar ik blijf het schattig vinden, weet nie waarom ^^


    Tanya is de beste.

    Ik heb ook gegeken, en ik heb eigenlijk alleen Tom zien zingen, maar ja

    xD

    xD

    weet je wat me nu pas opvalt:|

    hoe snel spelen die gasten wel niet:|
    en dan vooral Tom:|

    echt waar... ben jaloers:X


    hou je mond joh =')

    Echt zo hip ^^
    En wat het hipste is, Gustav zingt mee =)
    Tom en Georg weet ik maar Gustav nooit:P


    bla bla bla

    xD

    weet je wat me nu pas opvalt:|

    hoe snel spelen die gasten wel niet:|
    en dan vooral Tom:|

    echt waar... ben jaloers:X


    IK ben nog neit een snel genoeg voor monsoon ik ben eht aan het oefenen ik kan eht wel heel sloom maa reit eens op nomaal tempo moet je naa gaan wat er gebeurt als ik jung und nicht mehr jugend frei ga spelen xD


    en echt ik zwere het een tegek filmpske

    Nou
    Je kan ook gewoon naar de Schrei live DVD kijken want daar zingen ze bijna altijd mee ;)

    Gustav loopt vaak gwn lekker mee te schreeuwen vanachter zn drumstel ook al staat de microfoon niet aan en kan niemand hem horen. Best wel cute ^^

    jah ik heb ook een filmpje met leb die sekunde daar is tom heel erg schattig ^^


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    hier issie
    http://nl.youtube.com/watch?v=79xA8CoDJL4&feature=user


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.