• [Ik laat me uitgeput van de reis op de bank neervallen. Ook al konden we de gehele weg zitten toch is het vermoeiend. Wat voelt dat toch weer lekker neerploffen op dat oude vertrouwde bankje. Ik kijk eens rond in de kamer, heb ik het nou echt ooit rood geverfd.? Dat is toch best erg als je dat niet eens meer weet. Ik laat mijn ogen door de kamer heen glijden en dan valt ineens mijn laptop op. Dat is lang geleden, ik sta op en pak mijn laptop op. Ik start de computer op en ondertussen maak ik een broodje voor mezelf.Ik open een internet pagina en ga regelrecht naar hotmail. Mensen denken dat we geen hotmail hebben maar niets is minder waar. Het is alleen geen Bill_K@live.de ofzo. Maar dat valt toch wel te verwachten. Niet echt veel mailtjes, alleen een van Andreas en Mama. Ook denk ik de enigste die ik in mijn lijst heb staan. Ineens vallen mijn ogen op een artikel uit de krant. Ik sluit de pc af en ga met de krant op de bank liggen. Ik denk dat ik in slaap ben gevallen, nee dat moet wel. Want de volgende dag werd ik wakker op diezelfde bank. Helemaal stijf en met hoofdpijn sta ik op. Ik zie mijn broer in Pyama achter de pc zitten. Ik hoor hem lachen, “Tom wat isser zo grappig.?” Ik zie hem wijzen op het scherm en meteen lig ik ook in een deuk.


    Het gaat erom dat ik graag een nieuwe serie wil beginnen met als het belangrijkste onderwerp Quizlet zelf. Ik dacht eens na wat nou als Bill, Tom, Georg of Gustav nu eens achter deze site zou komen. Ja en nu hoor ik jullie denken, deze site is nederlands. Dus heb ik mezelf het al wat makkelijker gemaakt en het omgedompeld tot www.Quizlet.de Alles verhalen in het duits..

    Het is dus zo, dat ik het zo nouja na waarheis mogelijk wil maken, niet dat het in het echt zou kunnen maar stel je toch voor.

    Dus zoek ik mensen die hun profielnaam wel in mijn Quiz willen hebben. Het lijkt mij toch dat als Bijv. Bill een kijkje neemt hier dar hij Quizen tegenkomt en profielen. En het is niet alleen voor mij nodig maar het is ook nog eens goeie reclame voor jezelf...XD

    Thnxx..

    Pliess reageer.


    Liefs.


    Tom,? What the hell do people say about Tokio hotel at a page that called Quizlet..[proloog] Het eerste deel


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wil wel :] Ik heb 2 series In Love With Bill en I dream about you all the time, en SA shit x] Profielnaam mag je ook wel gebruiken :]

    xx xChickita


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je mag mijn profiel ook wel in je serie gebruiken, lijkt me super leuk :D
    Mijn series mag je ook gebruiken natuurlijk (A) Maar dan wel het liefst Gustav - Your HalloweenBoy


    Sweet dreams will come true.