• aangezien [bijna] iedereen hier de poster uit de hk heeft..
    doe je toch ook wat met die hk.
    en stond er bij kim zo'n wijf die verliefd is op Bill.

    OMG.

    hoe kun je nou verliefd zijn op Bill?
    Je kent hem niet..
    misschien is hij in rl wel een lul.
    een eikol en de grootste zak van het heelal.
    misschien is hij wel vet lief en aardig..
    maar dat weet je niet zeker!
    Dus..
    kan je toch ook niet verliefd zijn?

    ben je dan verliefd omdat hij knap is?

    omg.:S

    mens waar ben je mee bezig ??

    ZZO.
    astrid heeft gesproken.
    dankuwel.


    AAP

    Ik weet wel dat Bill heel egoistisch is. Maar dat zien de mensen niet ;') Dus nu gaan ze me vast hater noemen fzeu. En dat je verliefd bent om zijn uiterlijk is zielig ja, idd!!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    yeeeh.

    owkay. hij is wel sexay, maar indd, kbn niet verliefd op Bill. wat je dan ook inderdaad niet kan zijn :')

    volledig gelijk, heb je x3

    Uh wat wel even kwijt moet:

    Je bent zeker niet echt Verliefd op Bill want je kent hem niet echt.. Niet boos worden graag.

    xx

    Amen! x3Ja oke,, ik vind hem uubergeil enzoo, mr vrliefd ben ik niet want ik ken hem niet persoonlijk, weetjewel.

    JE HEBT HELEMAAL GLIJK! (A)

    Mensen bedoel ik de fans mee, hé.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Uh wat wel even kwijt moet:

    Je bent zeker niet echt Verliefd op Bill want je kent hem niet echt.. Niet boos worden graag.

    xx


    Ik ben zeker niet boos. Ben het juist met je eens.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Uh wat wel even kwijt moet:

    Je bent zeker niet echt Verliefd op Bill want je kent hem niet echt.. Niet boos worden graag.

    xx


    Huh?
    ik snap hem niet..
    ik ben niet verliefd op bill hoor als je dat bedoeld.. :S


    AAP

    Huh?


    AAP

    Uh wat wel even kwijt moet:

    Je bent zeker niet echt Verliefd op Bill want je kent hem niet echt.. Niet boos worden graag.

    xx


    MEE EENS x3

    How even rustig :P

    Je kan heuswel verliefdzijn op Bill hoowr. Je vind hem knap "kent" hem al langer dan 6 maandn en telkens als je hem ziet krijg je een verliefd gevoel. Dat noemt men met een woordje 'kalverliefdheid' en dat kan heus hoor. Je moet je daarom er niet zo voor opwinden. Er zijn écht duizende meisjes én jongens die Bill knap vinden en telkens als ze hem zien verliefdheid voelen. Wind je er zo nit voor op want het is gewoon zo dat het wél kan.

    How even rustig :P

    Je kan heuswel verliefdzijn op Bill hoowr. Je vind hem knap "kent" hem al langer dan 6 maandn en telkens als je hem ziet krijg je een verliefd gevoel. Dat noemt men met een woordje 'kalverliefdheid' en dat kan heus hoor. Je moet je daarom er niet zo voor opwinden. Er zijn écht duizende meisjes én jongens die Bill knap vinden en telkens als ze hem zien verliefdheid voelen. Wind je er zo nit voor op want het is gewoon zo dat het wél kan.


    ja maar er zijn meiden die hem de liefde van hun leven noemen, en die zijn soms 11 ofzo... Maar Kalverliefde kan wel o.o ook mee eens x3

    En wat ik hier nog het vaagst aan vind is dat er van deze mensen zijn die zeggen dat je gelijk hebt er ook bijzijn die at tegen die ene zijden dat ze verliefd was op Bill. Daar zeiden ze tegen dat het wél kon. Waar gaat het naartoe met de mensheid?:P

    How even rustig :P

    Je kan heuswel verliefdzijn op Bill hoowr. Je vind hem knap "kent" hem al langer dan 6 maandn en telkens als je hem ziet krijg je een verliefd gevoel. Dat noemt men met een woordje 'kalverliefdheid' en dat kan heus hoor. Je moet je daarom er niet zo voor opwinden. Er zijn écht duizende meisjes én jongens die Bill knap vinden en telkens als ze hem zien verliefdheid voelen. Wind je er zo nit voor op want het is gewoon zo dat het wél kan.


    je kan wel kriebels krijgen ofzo..
    maar dat is liefde op het 1e gezicht..
    ookal heb je hem vaker gezien..
    concerten fotos filmpjes enzo..
    maar dat is ANDERS.

    dan ben je niet echt verliefd..

    watn dan moet je iemand echt kennen.


    AAP

    xTHLIEFDE

    En wat wil je daar mee zeggen : "Ze zijn pas 11."? ik ben "pas 12" en voel me gekwetst xD

    En wat ik hier nog het vaagst aan vind is dat er van deze mensen zijn die zeggen dat je gelijk hebt er ook bijzijn die at tegen die ene zijden dat ze verliefd was op Bill. Daar zeiden ze tegen dat het wél kon. Waar gaat het naartoe met de mensheid?:P


    Amen girl, AMEN x3