• De stelling van vandaag luidt:
    Als het mooi weer (+25 graden) is zouden de leraren meer vrij moeten geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Eens jongeh. :9~

    Nou, wij hebben een nieuw gedeelte, de onderbouw, en een ouder gedeelte. De bovenbouw. Daar moet ik de komende 2 jaar heen. Maargoed, in de bovenbouw zijn geen zonneschermen, en de zon schijnt altijd recht de lokalen in. Er zijn wel 2 ventilators aan het plafon, maar dat helpt geen flikker. Ik vind van wel, maar dan bij 32+.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Als het echt te waaaarm is dan wel (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    haha mee eens!
    het is zo kut om weg te bakken in een overheet lokaal


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Natuurlijk mee eens. Dan zit ik liever ergens in mijn tuin te bakken fzo :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    MEE EENS!
    en bij regen/hagel/sneeuw/gladde wegen. en een ochtend humeur moet een legale reden worden om te spijbelen. en huiswerk een optie, niet verplicht. en je moet zo lang kunnen slapen als je wil, want opstaan door een wekker en vroeg op school zitten is slecht voor je! je kunt veel beter je bioritme volgen:P
    en in de klas mag je naar muziek luisteren als dat je beter helpt werken. en een pet op als je een bad hair day hebt. en tijdens toetsen mag je je antwoorden delen met je klasgenoten!!
    (waar is school nog voor nodig na al deze redenen? (A))

    niet nodig als er een hittegolf is ofzo dan wel of gewoon buiten les :) x

    Oneens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Alleen als het boven de dertig graden is.


    Just a simple "I love you" (:

    Voor de belgjes onder ons; dat bestaat al hoor, bij 30 graden ofzo, maar leerkrachten houden er zich toch niet aan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja:9~

    Dat ook weer niet, maar dan misschien wel buiten les geven ofzo. Dat is toch ook leuk?

    Zowiets hadden wij in het oude gebouw. [a]
    We hadden eerst een Container als schooltje, en dat was als de zon maar een beetje scheen, bloedheet in dat ding..
    Dus of we kregen langere Pauzes, en in de lessen werd er drinken uitgedeelt..
    En de leeraren hadden dan nooit zin om echt wat te doen..

    BUt; het was eignelijk wel onodig.. want toen het weer normaal was, moesten we alles inhalen enzo, en dat is egt gewoon geen pretje!
    Dus Oneens

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 12:15 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ze zouden buiten les moeten geven.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    bij 25 nu niet per se maar bij 35 en meer dan wel. Want dan hou je het echt niet meer uit in zo'n warme klas.


    One Day you'll remember me...