• Tegenwoordig heeft bijna iedereen een fietzak. Bijna elke fiets op mijn school heeft er één ._. Hebben de menjes op Q dat ook of ben ik de enige die dat niet heeft? (cat)

    Edit

    Dit is een fietszak/fietstas en dat hangt dan zo over je bagagerek.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 17:21 ]


    Only losers can act the way you do

    wat is een fietszak?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    een fietstas ?
    en nee ik haat die dingen ze zijn lelijk


    We can only learn to love by loving.

    Moet je me eerst ff zeggen wat dat is


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ze bedoelt denk ik Fietstas, Maar die heb ik niet want ik vind het nurt


    I build a house for your bones!

    heb ik niet. (:


    A. ikmisje.

    Dat vind ik voor noebies(nerd)


    -

    Nee, heb ik niet. :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Nha, heb ik niet want ik fiets bijna nooit. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nee, ik vind het lelijk. Like, ik ben geen omaatje van zeventig jaar hoor. (cat)

    Nee heb ik niet, maar mijn fiets ligt dan ook ergens weg te rotten in de garage. Maar stiekem vind ik die tassen wel heel vet hoor. Vooral als ze een mega stoere print hebben ofzo :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb er geen :')


    -

    Heb ik niet..
    hier in Belgie zijn het meestal de oma's die ik ermee zie fietsen x)
    of toch waar ik woon in Belgie (:

    Ik niet.

    Ik had er een van m'n folderwijk, maar dat doe ik niet meer dus heb ik die fietstas ook niet meer :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik was een van die eerste die zo'n ding had, omdat ik gek werd dat ik telkens moeite had met het meenemen van mijn mega-zware tas voor school. En echt, het is mega-handig zo'n ding. Ook als je bent wezen winkelen, kun je al je tassen daar gewoon in doen en hoef je ze niet heel de tijd vast te houden op de fiets.

    Schijt aan de mensen die het 'nerderig' vinden ofiets. Ik ben blij met dat ding _O_ En nu hebben heel veel mensen er ineens een O_o Misschien vonden ze het toch niet zo'n slecht idee xd


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle