• De stelling van vandaag luidt:
    Ik ben tevreden met mezelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het kan altijd beter, maar over het algemeen ben ik wel tevreden met mezelf (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens, dat ben ik niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Oneens, dat ben ik niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Eens(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Eens mensen nemen me maar zoals ik ben. Ik verander niet omdat ik niet voldoende, ben niet het slankste meisje, maar dat boeit me niet ik ben hoe ik ben en ben er eindelijk tevreden mee ;'D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Jap, dat ben ik, als een van de weinigen.


    Life is hard and then we die

    Eens, ik ben nou eenmaal zo dus mensen moeten me maar nemen zoals ik ben.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PUKKELxDING schreef:
    Jap, dat ben ik, als een van de weinigen.


    All this dampness is damp.

    BLIND schreef:
    Het kan altijd beter, maar over het algemeen ben ik wel tevreden met mezelf (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ben ontzettend tevreden met de persoon die ik ben -nooit gedacht vroeger dat ik dat ooit zou zeggen (krul)-


    Wie du mir, so ich dir.

    BLIND schreef:
    Het kan altijd beter, maar over het algemeen ben ik wel tevreden met mezelf (:


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Reassurance schreef:
    Oneens, dat ben ik niet.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik ga niet populair zitten zeggen dat ik helemaal tevreden met mezelf ben. Want dat ben ik gewoon niet. Wel redelijk, maar niet helemaal.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Ik ga niet populair zitten zeggen dat ik helemaal tevreden met mezelf ben. Want dat ben ik gewoon niet. Wel redelijk, maar niet helemaal.
    Al zou je dat wel zeggen. Dan wil het niet zeggen dat je populair/arrogant doet of whatsoever. :Y)

    Ik vind het wel mooi om te zien dat mensen gewoon zeggen dat ze toch al behoorlijk tevreden met zichzelf zijn. Aangezien veel tieners dat dus zegmaar compleet niet zijn en de 'perfecte' beelden van onze o zo geweldige maatschappij maken dat er natuurlijk ook niet makkelijker op.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Al zou je dat wel zeggen. Dan wil het niet zeggen dat je populair/arrogant doet of whatsoever. :Y)

    Ik vind het wel mooi om te zien dat mensen gewoon zeggen dat ze toch al behoorlijk tevreden met zichzelf zijn. Aangezien veel tieners dat dus zegmaar compleet niet zijn en de 'perfecte' beelden van onze o zo geweldige maatschappij maken dat er natuurlijk ook niet makkelijker op.
    Ik zeg ook niet dat als anderen het wel zeggen ze het populair bedoelen? Alleen als ik het zou zeggen zou het zo zijn. Dat bedoel ik ermee.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.