• Jah, ik wil eens weten welke Disney films jullie graag zien ^^ ik kijk heel graag naar de leeuwekoning, DUS!!! ö ik haar er nu naar kijken

    In de vakantie heb ik idd niet veel beters te doen, buiten fazantenlevens redden dan ^^

    ASSEPOESTER.<3


    ok

    Jungle Book <333 O.O
    Ik ben één met Baloe _0_

    Jungle Book <333 O.O
    Ik ben één met Baloe _0_

    Die heb ik nog nooit gezien, aangezien ik die dansende aap maar eng vond

    Koning louis!!! Hij rockt echt hard, maar is wel gemeen tegen Baloe =[

    Srsly ik ken dat hele nummer 'als je van beren leren kan' uit m'n hoofd. O.O I'm so having no life at all.

    Koning louis!!! Hij rockt echt hard, maar is wel gemeen tegen Baloe =[

    Srsly ik ken dat hele nummer 'als je van beren leren kan' uit m'n hoofd. O.O I'm so having no life at all.

    Haha, Maar ik kan ook de liedjes wan de leeuwenkoning xD vooral die van 'wacht maar af tot dat ik koning ben' en 'hakuna Matata' vind ik leuk xD en zing ik af en toe, en ik ga er dan vauit dat iedereen die kent, maar nee hoor ..

    Ik vind Jungle boek 2 het leukste.
    Daarna de Leeuwenkoning.


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    De lion king vind ik minder, want ik moest altijd [moet nogsteeds geloof ik] huilen als die vader doodgaat. O.O [/kan daar zo niet tegen]
    Ik kan dat niet aan, net zoals bij Bambi :')
    zomk ik ben zo'n sneu persoon.

    De lion king vind ik minder, want ik moest altijd [moet nogsteeds geloof ik] huilen als die vader doodgaat. O.O [/kan daar zo niet tegen]
    Ik kan dat niet aan, net zoals bij Bambi :')
    zomk ik ben zo'n sneu persoon.
    Jah maar als Die papa sterf huil ik ook, en zeker als Simba daar zo onder gaat liggen, maarja, das het drama hé

    Het is net GTST ja :'(
    :'DDD Omk sneuheid hier. Het is een tekenfilm, maar goed. ^^'

    het blijft erg, ik vind het in de 2e zielig, als ze Dat vriendje van de dochter van Simba verbannen

    doorenroosje


    i love dat ze slaapt..

    de leeuwekoning& alice in wonderland x)


    HaveFun!

    De lion king vind ik minder, want ik moest altijd [moet nogsteeds geloof ik] huilen als die vader doodgaat. O.O [/kan daar zo niet tegen]
    Ik kan dat niet aan, net zoals bij Bambi :')
    zomk ik ben zo'n sneu persoon.


    Ja dat is best wel een zielig stuk.
    Maar verder vind ik het wel een mooie film.


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Ik denk Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin. Heb btw Sneeuwwitje SA geschreven(duivel): http://www.quizlet.nl/quiz/185404/once-upon-a-time-xd/


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    het blijft erg, ik vind het in de 2e zielig, als ze Dat vriendje van de dochter van Simba verbannen
    Kofu en die dochter heet Kiara x]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.