• De stelling van vandaag luidt:
    Nederlands moet als wereldtaal ingesteld worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    oneens, dan kan je ook zeggen:Spaans,Italiaans,Afrikaans,.. moeten ook een wereldtaal worden.Engels en Frans worden nu eenmaal in de meeste landen gesproken.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 0:17 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Oneens, daar is te taal te moeilijk voor (denk ik) en er word maar in een land écht nederlands gesproken (en op een paar van die wazige eilanden :']). In belgië spreken ze vlaams. Dus om dan gelijk een wereldtaal ervan te maken vind ik wat onnodig eigenlijk.


    Wie du mir, so ich dir.

    Neuh, ze praten eigenlijk alleen in Nederland echt Nederlands, en mss nog een paar andere, kleine landjes ofzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Geef mij dan maar Engels als wereldtaal.
    Dat kan de hele wereld al zowat.


    Let the Night embrace you

    OMG!
    Weetje dat ik me echt dood moest lachen door deze stelling O__o

    Nederlands als wereldtaal,
    zie je het al voor je?


    ok

    KirstenSnaps schreef:
    Oneens, daar is te taal te moeilijk voor (denk ik) en er word maar in een land écht nederlands gesproken (en op een paar van die wazige eilanden :']). In belgië spreken ze vlaams. Dus om dan gelijk een wereldtaal ervan te maken vind ik wat onnodig eigenlijk.



    Dat is waar, Nederlands is een van de moeilijkste talen in Europa(Misschien ook op de wereld maar dat weet ik niet) Heeft onze leerkracht Nederlands gezegd


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Echt zo hard niet. Ik zie het al voor me :'D
    Ik vind Engels nog altijd de meeste geschikte wereldtaal.


    You're a star in heaven.

    Ik zou het niet willen.
    Nederlands is een supermoeilijke taal om te leren (of toch, dat zeggen die spanjaarden als wij daar op vakantie zijn x')) en trouwens, ik vind engels veel beter.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Engels moet de wereldtaal zijn!
    Nederlands niet, te moeilijk. Ik woon in België , in vlaanderen, ik spreek Vlaams, dus eigenlijk Nederlands. En ik vind het damn moeilijk om in les Nederlands op te letten, die vervoegingen en stuff like that. Dat zie ik een Engelsman of een Fransman nog niet meteen doen hoor x'D
    Dus nee dan vind ik Engels meest geschikt als werledtaal :]

    Oneens, Nederlands is heel erg moeilijk om te leren.


    I am an idiot, I move.

    Gheghe, dat zou echt raar zijn x]
    LAten we het maar op Engels houden x) Ben ik tevreden mee x]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Was deze stelling niet al eens eerder geweest?
    Maar oneens, nederlands is een moeilijke taal voor degene die het niet kunnen :')


    -

    KirstenSnaps schreef:
    Oneens, daar is te taal te moeilijk voor (denk ik) en er word maar in een land écht nederlands gesproken (en op een paar van die wazige eilanden :']). In belgië spreken ze vlaams. Dus om dan gelijk een wereldtaal ervan te maken vind ik wat onnodig eigenlijk.

    Ik heb een nederlandse in m'n klas gehad dit jaar en ik ken er ook. En zoveel verschilt onze taal niet hoor.
    Ofwel ligt het gewoon aan mij ;D


    everything you imagined, and more...

    Ik ben het oneens met KirstenSnaps. Nederlands is echt een van de makkelijkste talen. Makkelijker dan Engels in ieder geval.
    Ik spreek zelf 4 talen, een daarvan is nog moeilijker dan Frans, en Nederlands als wereldtaal instellen is werkelijk dom. Ten eerste, sommige op de andere continenten weten niet eens dat Nederlands bestaat.
    Ten tweede; Engels is eral, wat is daar nu zo nodig aan om het te veranderen?

    Nergens voor nodig.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 1:52 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Oneens, ik vind Engels veeeeeeeeel leuker :3