• De stelling van vandaag luidt:
    De politie moet strenger optreden tegen zinloos geweld

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    helemaal!
    maar de vraag is natuurlijk hoe ze dat moeten gaan aanpakken


    ~Lucky Cat~

    Eens
    alleen weet ik niet goed wat ze kunnen doen.


    Everyone smiles in the same language.

    eens maaar euh hoe?


    Happiness hit her like a train on a track

    ik denk dat er gewoon meer politie moet zijn.Ik bedoel ; de laatste tijd is zinloos geweld meer van de partij.Ook op bussen en treinen enzo.Meestal proberen ze wel zo streng mogelijk er op te zijn , maar je kan natuurlijk niet alle jongeren opsluiten omdat ze iemand in mekaar slagen.Ik bedoel hallo , dan zit de gavangenis rap vol :)


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    natuurlijk


    What if your best isn't good enough?

    SugaMama schreef:
    ik denk dat er gewoon meer politie moet zijn.Ik bedoel ; de laatste tijd is zinloos geweld meer van de partij.Ook op bussen en treinen enzo.Meestal proberen ze wel zo streng mogelijk er op te zijn , maar je kan natuurlijk niet alle jongeren opsluiten omdat ze iemand in mekaar slagen.Ik bedoel hallo , dan zit de gavangenis rap vol :)


    If you're going to hell, keep going

    Esmaye schreef:
    Gaat nogal? Er zijn agenten die zélf ook in elkaar worden geslagen.
    Natuurlijk ben ik het hiermee eens, maar of het gaat helpen vraag ik me nog af.
    Ik bedoel, als ze in opzet komen tegen de jongeren die zinloos geweld toepassen en overlast veroorzaken, dan gaan andere jongeren er weer tegenin, en ontstaat er nog steeds zinloos geweld.


    zo denk ik er dus ook overxD

    nogal ja


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    helemaal MEE-EENS!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Mja, ze doen hun best al natuurlijk, maar het is allemaal zo simpel niet hé. Er zou meer politie moeten zijn. En dan nog iets: zinloos geweld?! Bestaat er dan zinvol geweld? Als je snapt wat ik bedoel...


    Got up on the wrong side of life today

    Meadow schreef:
    Och, wat boeit dat nog?
    Ze zouden ze beter eens op letten dat die sekaki (ofzoiets) niet kan ontsnappen met een simpele helikopter..

    Als er nu mensen worden opgepakt voor zinloos geweld ontsnappen die toch weer. >.<


    Tanya is de beste.

    Esmaye schreef:
    Gaat nogal? Er zijn agenten die zélf ook in elkaar worden geslagen.
    Natuurlijk ben ik het hiermee eens, maar of het gaat helpen vraag ik me nog af.
    Ik bedoel, als ze in opzet komen tegen de jongeren die zinloos geweld toepassen en overlast veroorzaken, dan gaan andere jongeren er weer tegenin, en ontstaat er nog steeds zinloos geweld.


    mee eens.


    Stop holding me under and let me breathe.

    mee eens


    One Day you'll remember me...

    Nelipot schreef:
    Mee eens, maar het zal niet helpen. Zinloos geweld is er altijd geweest en zal er ook altijd zijn.


    - hoi ;D