• nouw .. een blunder van jouw of van een jongen is altijd lach wekkend en schament. dus ik dacht.. bij me zelf.. zoo van.. dan doe ik der maar een topic over maken.!
    deze was van een jongen..hij zij een versier truk allen ik lachte me dood en viel op de grond cola alles over mij heen en hij liep maar weg. en steets asl ik hem zie durft hij mij niet an te kijken:D
    zooo nu een andere?


    Some angels have no wings.

    die broer van mijn vriendin van zo dronken.. hij wou mij gwoon uitnodigen om bij hem te blijven logeren dus ik zo tegen hem van ben je dronken en hij zo van ik ben niet dronken ik ben á-a-aangeschoten dus ik zo van jij wel.. toen flikkerde hij van zijn kruk af en toen viel zijn glas passoa op de grond.

    ow, Ik heb een vriend toen zei ik kus. Toen ging hij met zijn hoofd naar my toe en toen moest ik lachen en toen kwam er spuug uit mijn mond en dat kwam op hem!:P


    Love is in the air'<3

    ik heb der eigenlijk gewoon te veel..alleen sommige zijn te schaament


    Some angels have no wings.

    xD een jongen wou me zoenen en toen ging ik foor mn enkel lag ik daar mooi voor zn voeten zij hij ook nog vet droog 'goh, je valt voor me..' -.-'

    in de stad liep er echt zo'n super lekkere jongen.
    springt er ineens men bf die by me was recht voor hem en zegt echt overdreven HOOII(zy vvond hem ook lekker). ik schaam me dood, draai me om en begin super hard te lachen om wat voor gezicht hy trok. zie ik hem ineens voor me staan. hy legt zo znn hand op me schouder hy zo; ik zou me ook schamen met zo iemand by je. hy moest ook lachen en me bf was zwaar verontwaardigd xD


    your eyes are like stars in the night.

    lachen om iemand anders blunders... en op dat moment kan je de grond in zakken ik ken het..XD als je het terug herinnert is het gewoon lach wekkentt of gewoon niet vertoon baarXD


    Some angels have no wings.

    ffie denken :P

    euhh...een Jongen die ik echt SuperMooi vind,deed zn armen open,Zodat ik naar hem zou gaan en een knuffel zou krijgen;wat deed ik,Dom kind dat ik ben xD,ik stak mn voet uit[kzat op een bank ^^] & ging weg...

    ...op kamp zat ik bij een groep jongens,en ik kan écht To-Taal Niet sporten,elke keer als ik iets deed,lachten ze allemaal superhard x'D & ze zeiden da ik er niks van kon Ö,maar ze vonden mij wel Supertof & Grappeg ^^

    er komen er nog,als ik er weer een paar weet :D

    xx


    everybody needs a song.


    Jezus ja, vorige week nog -- Het was Romy Dompy (een soort marginale fuif) en ik moest achter de bar staan. En haahhaa er komt zo'n kerel naar me toe 'Hé, zin om te dansen? Hoe oud ben je?' 'Vijftien, pedofiel. je hebt zeker te veel gedronken?' 'Nee, alleen maar wodka.' Ik ken die kerel dus wel persoonlijk maar hij herinnert zich blijkbaar niets meer van het voorval :') ghaahahahahahaha.

    Mijn ex (ik vind dat woord nog altijd verschrikkelijk om te typen of uit te spreken), was naar een fuif geweest, ik zat nog laat op msn en hij kwam na de fuif nog online, zo zat als iets. Zijn intro alleen al:
    "Schat. Ik denk dat ik thuis ben."
    en hij was nog vanalle onzin aan het uitkramen, die dag was ik met 'm naar Hasselt geweest (of eerder héééél toevallig, ahum, tegengekomen) en hij zei dan op msn:
    "Vandaag in Genk was geweldig"
    Ik: "Genk?"
    Hij: "Of waar het ook was."
    Ik: "Het was Hasselt lieverd."
    Hij: "Ja dat dan."

    Mja op dat moment was 'k wel pissig op 'm omdat hij zo zat als een kanon op msn tegen me begon te lullen, en de dag erna wist hij er zelfs niks meer van xD ik zal maar niet vertellen welke smsjes hij me die avond allemaal gestuurd heeft xD


    One man's fun is another's hell.

    Ik liep (nou rende) in de aula, dus ik struikelde over een stoel heen, die stoel viel mee met mij, en ik viel precies voor de jongen die ik leuk vind!!

    SCHAMEN!


    BabyCakes.x3.

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    xD ik had al eens iets mee gemaaktxD
    we waren iets leuks aan het doen in Antwerpen..maar toen stond daar zoo'n paal..xD ik zag die natuurlijk nietxD want kwas met mijn BF en der vriend aan het praten...bam flikker ik over dat paaltjexD wij helemaal melugxD


    ik heb al zo vaak zo iets mee gemaaktxD en nog andere dingen:P


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.