• Nicole is een doodgewoon doorsnee meisje, dat tot over haar oren verliefd is op dé Bill Kaulitz. Maar wanneer Bill zijn vriendin, Esmée, voorstelt aan de hele wereld, barst ze in huilen uit. Haar beste vriend, Jasper, dat een wonderkind is, vind voor haar de X950 uit. Of met andere woorden: het wensapparaat.

    Daarmee kan ze steeds dingen wensen en met één simpele druk op de knop, heeft ze haar wensen in een paar seconden voor haar. Ze gebruikt het veel, zelfs té veel. Op een dag word ze succesvol, dankzij het apparaat en transformeert van een normaal 14-jarig meisje, naar de hotste 19-jarige diva ooit. Elke jongen valt voor haar, maar nog steeds heeft zij enkel oog voor Bill. Maar, wanneer ze hét geheim van Bill en Esmée te weten komt, ziet ze hem ineens niet meer zitten en gaat over naar Tom, om hem jaloers te maken.
    Hoe loopt dit af?

    Medemogelijk gemaakt door Breakfast en CherryLoser

    Maak het of haat het.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 11:03 ]


    Only losers can act the way you do

    ik ga hem maken ^^

    Hij is leuk! (Y) zeker maken.


    Je moet worden wie je bent.

    Iedereen moét hem maken, hij is geweldig!


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ik heb het eerste deel gemaakt, en ga vanmiddag of vanavond verder met maken. Ik vind het nu al een aanrader :Y)!

    Haat:Y)

    Nee Grapje ik ga hem maken:P(baby)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Pff die E moet van Nicole af. dan is ieveel mooier :x (A)


    We can only learn to love by loving.