• Mijn moeder overgehaald om naar BMTH te gaan? ik weet dat ik al veel mag en blablabla en mijn moeder is super makkelijk over te halen, maar dit ligt anders.
    dus hoe halen jullie je ouders over?

    xoxo'


    bla bla bla

    bijna niet O.o'


    Here I Am

    Geen idee, ik mag namelijk zowat alles van mijn ouders :X

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 20:10 ]


    -

    ohjaa allemaal smoesjes vertellen (:


    Here I Am

    Meestal hoef ik mijn moeder niet te overhalen, ze wil mee naar de concerten waar ik naartoe wil. Maar dingen like Groezrock toen, toen mocht ik ook niet en heb ik gezeurd maar eenmaal mijn moeder neen zegt is het ook neen. Misschien moet je je er gewoon bij neerleggen dat je niet mag? Je kan niet alles hebben in het leven eigenlijk. Anders kan je gewoon blijven zeuren.

    ik schakel m'n tante in x) die dan steeds zeggn: allez Nancy dat mag ze nu toch wel doen hè?

    mr eignlijk hb ik dat maar 1x moeten doen , wnt nu ga ik al 'n tijd overal alleen naar toe met m'n bf dusja x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik kan mijn ouders nooit overhalen, dus aan mij heb je ook niets. Ö


    You'll never dream alone. <3

    ik ben nog nooit naar een concert heen gegaan.

    Ik hoef mijn moeder nooit over te halen :X


    -

    Conspiracy schreef:
    Meestal hoef ik mijn moeder niet te overhalen, ze wil mee naar de concerten waar ik naartoe wil. Maar dingen like Groezrock toen, toen mocht ik ook niet en heb ik gezeurd maar eenmaal mijn moeder neen zegt is het ook neen. Misschien moet je je er gewoon bij neerleggen dat je niet mag? Je kan niet alles hebben in het leven eigenlijk. Anders kan je gewoon blijven zeuren.

    Dat heb ik ook met mijn moeder. Ze wil mee naar ETF, JB en gaat samen met mij ook naar een concert. Groez mocht ik ook naartoe. maar ze houd niet van BMTH, anders ging ze wel mee en het is in amsterdam en daar heb ik nu al ETF maar ik wil toch naar Bring me :'P


    bla bla bla

    Breakfast schreef:
    Ik kan mijn ouders nooit overhalen, dus aan mij heb je ook niets. Ö


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als ik ze niet meteen kan overhalen met een 'please' of een 'maar *mijnbestevriendin* mag gaan* dan maak beloftes haha ^^ dingen als 'ik zal meer stofzuigen' of 'ik zal de vaatwasser een week lang elke dag leegmakan' - wel nakomen dan, want anders gaan ze het de volgende keer niet meer geloven.

    RwaydaROCK schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook met mijn moeder. Ze wil mee naar ETF, JB en gaat samen met mij ook naar een concert. Groez mocht ik ook naartoe. maar ze houd niet van BMTH, anders ging ze wel mee en het is in amsterdam en daar heb ik nu al ETF maar ik wil toch naar Bring me :'P

    Ja ik wou ook dolgraag naar Groez gaan maar ik mocht niet en ik heb me er bij neergelegd. Ik wil nu ook naar All time low gaan, maar mag ook niet omdat het te ver is [Amsterdam is een eindje van België zie je] en ik wil ook naar ETF maar ik mag ook niet omdat het ook in A'dam is. Maar ik leg me erbij neer. Maarjah, jij moet weten.

    Ik heb nog nooit geprobeert mijn vader over te halen.Dus ik kan je niet helpen sorry


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    VIP schreef:
    ik ben nog nooit naar een concert heen gegaan.


    Here I Am

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja ik wou ook dolgraag naar Groez gaan maar ik mocht niet en ik heb me er bij neergelegd. Ik wil nu ook naar All time low gaan, maar mag ook niet omdat het te ver is [Amsterdam is een eindje van België zie je] en ik wil ook naar ETF maar ik mag ook niet omdat het ook in A'dam is. Maar ik leg me erbij neer. Maarjah, jij moet weten.

    Ja dat klopt. Misschien moet ik me er wel bij neer leggen. ik heb ook een probleem dat ik te veel wil x'D Maar dankje voor je wijze woorden :')


    bla bla bla