• Ik ga dit jaar meedoen met SOTY en ben daarvoor op zoek naar een cover. Onder de spoiler staat waar mijn verhaal over gaat.



    Titel: Angels of the Battlefield
    Al vanaf jongs af aan wilde Ella het leger in, net zoals haar vader. Als Verpleegkundige zit ze samen met haar eenheid in Syrië. Hoewel Syrië bijna volledig is bezet door de Islamitische Staat, wordt er in de onbezette delen van het land nog veel gevochten voor de vrijheid in het land.
    Als Ella mee gaat met een routine klus om voorraden af te leveren wordt hun tank aangevallen. Meerdere soldaten raken gewond en de overlevenden worden door de IS ontvoerd.

    Lukt het Ella en haar teamleden de martelingen die hun te wachten staan te overleven of betekend dit hun einde?


    Nu heb ik praktisch altijd dezelfde faceclaim en dit is geen uitzondering, haha. Mijn Faceclaim is Lily Collins.

    Ik heb zelf geen idee wat ik wil, want ik vind dit ontzettend lastig. Ik wil als cover sowieso een oorlogswoestijn met de titel. Ik sta overal wel voor open, zolang het niet té vrolijk is. Het is oorlog, mensen gaan dood, worden gemarteld. Ik heb ook geen duidelijk beeld voor me, dus ik sta écht overal voor open haha

    Succes!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe



    Wat vind je hiervan? Alles kan nog aangepast worden.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    I'm on it.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Done. Hopelijk vind je het wat c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil ook wel wat proberen voor je!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ben zoals altijd van de partij. ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik probeer na het avondeten ook iets! ^^


    The soul needs autumn.

    Schaduwjager schreef:
    Done. Hopelijk vind je het wat c:



    Deze is echt awesome c:


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    PhiIophobia schreef:
    (...)

    Deze is echt awesome c:


    Thank you c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus



    The soul needs autumn.



    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 22:46 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Ristridin schreef:



    Wat vind je hiervan? Alles kan nog aangepast worden.


    AAH super bedankt! Ik hou echter niet van de sterren zo op dr gezicht. Is het mogelijk om de vlag benenden bij de soldaat te doen?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Schaduwjager schreef:
    Done. Hopelijk vind je het wat c:



    Dankjewel!! Ik vind deze foto echter niet fijn. Kan je die veranderen voor eentje met wat korter haar?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Standal schreef:
    Ik ben zoals altijd van de partij. ^^



    Haha ik hoopte het al! IK vind hem zoals altijd super mooi, maar hij heeft nog wat liefelijks? Het moet wat onheilspellender


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Wervelwind schreef:




    Love de zwart-witte. Dankjewel! Ik vind hem heel mooi en sereen, maar ik twijfel of ik hem zo wil houden. Zou je iets kunnen bijvoegen waardoor hij onheilspellender wordt?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    RefIection schreef:





    Dankjewel!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe