• Ik heb dus een idee voor een story (A)

    Twee meisjes werken voor een Amerikaans magazine.Dat magazine heeft net als "The Hall Of Fame" een 'Hall of Shame" opgericht.Dat gaat over celebs met een slechte invloed,zoals Lindsay Lohan,Pete Dorothy etc.De meiden moeten hen gaan interviewen en zo kunnen ze misschien af die 'Hall of Shame' geraken.Door zich goed te gedragen,en ze helpen hen daar ook mee.Maar dan komt er een persoon die ze niet verwacht hadden erop.Taylor Lautner..
    Oké,het is niet goed uitgelegd maar ik kwam er net op.(A)
    Moet ik het doen of niet? [:

    x


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Lijkt me leuk, al zou ik het niet lezen omdat het over Taylor Lautner gaat :]

    Endeavor schreef:
    Lijkt me leuk, al zou ik het niet lezen omdat het over Taylor Lautner gaat :]

    Mjaaa [: Ik kon niemand anders bedenken die ik cute vond (A)


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    RUBYx schreef:
    (...)
    Mjaaa [: Ik kon niemand anders bedenken die ik cute vond (A)

    Alex Gaskarth! :9~

    Die Taylor is nog gewoon een tiener, hij is een jaar ouder dan mij, kwam ik ook laatst even achter, dat had ik niet verwacht.

    -Never mind-

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 12:03 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Endeavor schreef:
    (...)
    Alex Gaskarth! :9~


    Ghaha (A)Ik ken 'm niet, wat doet ie? [:


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Hush schreef:
    Die Taylor is nog gewoon een tiener, hij is een jaar ouder dan mij, kwam ik ook laatst even achter, dat had ik niet verwacht.

    -Never mind-


    Mwaha (A) Maar hij is wel cute [:


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    RUBYx schreef:
    (...)

    Ghaha (A)Ik ken 'm niet, wat doet ie? [:

    Hij zingt in een band. ;D

    RUBYx schreef:
    (...)

    Mwaha (A) Maar hij is wel cute [:

    Gheghe' achja hij lijkt ouder, ik had hem eerder 25 geschat dan 17 hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Verplaatsing naar 'Stories promoten'.


    " I'm not your boyfriend, baby. "