• De echte Bill-kenners wete dat Bill santiag's heeft een soort van western laarzen , en weetje ik ga morgen gewoon ook zo'n paar Laarzen kope **wordt effe helemaal hyper**

    (klinkt mißchien stom maar wou het gewoon effe aan iemand late wete =) )

    WAT SUPERSTOER.<3


    ok

    Kiddin' Right???
    Ik vind die zo lelijk -.-
    Maar 'k hou je nie tegen!!!
    Als jij ze wilt, dan wil je ze!!!
    Ik zeg mijn mening(A)


    death to the one at the end of the serenade.

    De echte Bill-kenners wete dat Bill santiag's heeft een soort van western laarzen , en weetje ik ga morgen gewoon ook zo'n paar Laarzen kope **wordt effe helemaal hyper**

    (klinkt mißchien stom maar wou het gewoon effe aan iemand late wete =) )


    Ik had die dingen >.<
    Toen waren ze helemaal in!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind ze ook niet bepaalt mooi, maar ik heb ze wel xD Mijn buurvrouw had ze aan mij gegeven...


    Sweet dreams will come true.

    Cool,,
    Ik zie me er zelf niet mee lopen. maar misschien staat het bij jou hartstikke leuk. Vast wel,,

    xx

    Ik zou ze zelf ook niet dragen nee..
    :P


    AAP

    De echte Bill-kenners wete dat Bill santiag's heeft een soort van western laarzen , en weetje ik ga morgen gewoon ook zo'n paar Laarzen kope **wordt effe helemaal hyper**

    (klinkt mißchien stom maar wou het gewoon effe aan iemand late wete =) )

    echt waar??? ik vin het nii echt zijn stijl om het zo maar te zegge. maar....ik vin die dingen heel stoer en ik hou jou (en hem dus ook) totaal nii tegen om zulke laarzen te dragen. heb je eigenlijk bewijs dat hij van die laarzen heeft???? een foto waarop te zien is dat hij ze aanheeft ofzo??


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    (...)
    echt waar??? ik vin het nii echt zijn stijl om het zo maar te zegge. maar....ik vin die dingen heel stoer en ik hou jou (en hem dus ook) totaal nii tegen om zulke laarzen te dragen. heb je eigenlijk bewijs dat hij van die laarzen heeft???? een foto waarop te zien is dat hij ze aanheeft ofzo??


    uhu ik heb zo'n een tuße 1000de foto's ergens in mijn bestand .

    ik draag nooit echt dinge die in de mode zijn , en meestal ook niet iets wat al een vn men vriendinnen fzo heeft =)

    (...)
    echt waar??? ik vin het nii echt zijn stijl om het zo maar te zegge. maar....ik vin die dingen heel stoer en ik hou jou (en hem dus ook) totaal nii tegen om zulke laarzen te dragen. heb je eigenlijk bewijs dat hij van die laarzen heeft???? een foto waarop te zien is dat hij ze aanheeft ofzo??

    heb daar een poster van, uit de hitkrant XD
    die zijn zwart met rood (A)
    tog ? -_-' XD

    MIJN VADER HEEFT DIE!!!

    Ik weet niet waar hij ze vandaan heeft. Amsterdam, ofzo...


    I want my bloody cheese now!^^

    (...)

    Ik had die dingen >.<
    Toen waren ze helemaal in!


    Jaa ik ook xD
    Maar dat die laarzen zijn echt vet (cool)


    bla bla bla

    Die dingen zijn echt zo verschrikkelijk irri. Ik had ze een keer gepast en mijn enkels waren gelijk naar de _%$&

    koeeel^^
    ik moet zeggen het is best moeilijk lopen ;)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    zelf zou ik ze niet dragen
    maar mij gaan ze ook niet staan ><
    wel Hiip dat je ook zulke krijgt ;)


    don't Worry...Be gay.