• Heey!

    Ik heb op school een gewone vriend (deze topic gaat dus over een vriend relatie) en mijn ex lief is zo jaloers op wat ik en die jongen, Alexis, hebben dat mijn ex, Pieter, Alexis zwart begint te maken. Bv. Toen Alexis drie was ontplofte een barbeque en hij heeft vuur op zich gekregen waardoor hij nu deels verbrand is en nu noemt Pieter hem Scarface ¬¬
    Nu is Alexis heel hard gekwetst daardoor omdat Pieter toch 1 van zijn maten was.
    Wat moet ik nu doen? Want ik heb al veel keer met Pieter ruzie gehad en hem al n mep gegeven maar hy blijft Alexis uitlachen :(
    Ik heb Pieter al met mijn bf gesproken maar niets helpt :(
    Hy blijft het zeggen en het word steeds erger! Ik weet niet meer wat te doen.

    Help?

    X


    Let's do this poo

    Dat is gewoon te triest voor woorden.. ik zou echt geen idee hebben maar doe er wat aan ja..


    Life is hard and then we die

    Niemand iets? :(


    Let's do this poo

    Zo erg voor je vriend, maar ik zou gewoon aan je ex alles uitlachen, en hopen dat hij beseft hoe zielig hij wel neit is. En alixis moet zich helemaal niets van zo'n sukkels aantrekken

    Dat is gewoon laag om zo'n dingen te doen Ö Probeer het misschien gewoon te negeren?! Na een tijdje zal hij het wel doorhebben en hopelijk stoppen. Het is gewoon zielig om zoiets te doen Ö Echt waar, zo'n dingen vat ik echt niet. :s Maar het beste is misschien gewoon met je ex gaan praten. Alleen en zonder die andere vriend... i don't know..


    Listen to what we're not saying..

    Heeey LisaDUDE!
    Weetje, eigenlijk getuigt dat van weinig respect tegenover jou! Hij is wel je ex maar hij moet nog steeds respect voor je hebben! Ik zou hem alles uitleggen, niks achterhouden, alles recht in zijn gezicht, dan afwachten wat hij doet, en als hij het nog steeds doet, dan zou ik nogal kwaad worden,

    Dan weet hij meteen dat hij moet stoppen!

    LisaDUDE, iloveyou!<3

    Dat is gewoon een zware kut-situatie. Sorry voor mijn taalgebruik. Wat dacht je van een baseballknuppel meenemen? Sorry, er komt niets zinnigs uit mijn mond vandaag. Ik denk dat je gewoon het beste naar je mentor of mentrix kunt gaan.


    History is not hatred.

    Dat is gewoon een zware kut-situatie. Sorry voor mijn taalgebruik. Wat dacht je van een baseballknuppel meenemen? Sorry, er komt niets zinnigs uit mijn mond vandaag. Ik denk dat je gewoon het beste naar je mentor of mentrix kunt gaan.

    Baseballknuppel..?
    Een honkbalknuffel slaat veel harder (puh)


    Crack a bottle

    Dat is gewoon een zware kut-situatie. Sorry voor mijn taalgebruik. Wat dacht je van een baseballknuppel meenemen? Sorry, er komt niets zinnigs uit mijn mond vandaag. Ik denk dat je gewoon het beste naar je mentor of mentrix kunt gaan.


    Hebben we al gedaan, maar dat helpt niets :(

    X


    Let's do this poo