• Ik ga een nieuwe story maken , ik heb al een titel Can't Lose What We Never Had en een idee.
    Maar ik weet nog niet over wie het moet gaan. En ik heb mensen nodig die willen meespelen.
    Het gaat over Twilight, niet echt over Twilight maar wel over die vampiers ;]

    Dus ik heb rollen nodig voor:
    # Vriendin Edward bezet door TrueLover
    # Vriendin Jasper bezet door BornForThis
    # Vriendin Emmett bezet door rainbowcolor
    *Het is eigenlijk te zien, als het bijvoorbeeld een Edward story wordt heb ik alleen een vriendin voor Emmett en Jasper nodig en omgekeerd, snap je?
    # Beste vriendin hoofdrolspeelster Bezet door Glaceon
    # Vriendin Jacob Black Bezet door Glaceon
    # Goede vriendin hoofrolspeelster Bezet door Mistake
    # Aartsvijand hoofdrolspeelster bezet door AvrilTomxMii
    # beste vriendin aartsvijand bezet door Arixki

    Dus geintresseerd? Laat hier je paspoortje achter.


    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Specialiteiten:
    hobbies:
    Foto:
    Rol:
    Overig:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 18:14 ]

    Naam: Samantha McCord
    Leeftijd: 17 Jaar
    Woonplaats: Seattle
    Uiterlijk: Donkerbruin haar, felgroene kattenogen, slank, 1.74 meter. Mijn kledij blijft steeds casual en modieus.
    Karakter: Lief, vrolijk, eigenwijs, soms egoïstisch, koppig, betrouwbaar, spontaan,
    Specialiteiten: Kan goed luisteren en mensen helpen met hun problemen of andere zaken.
    hobbies: fotograferen, lezen, wandelen in de natuur, piano spelen, zingen, uitgaan/shoppen
    Foto: http://media.photobucket.com/image/Isabel%20Lucas/kalikizz7o2/thoo-rachaeltaylororwhatever.jpg
    Rol: Vriendin Edward of beste vriendin hoofdrol
    Overig: Ik woon samen met mijn ouders en broer in een gezellig woonhuis in Seattle. Een mooie stad, omgeven door natuur, maar ook de mogelijkheid om te gaan winkelen of weg te gaan. Waardoor een perfecte combinatie van mijn hobbie's mogelijk is. Ik ga in Forks naar school, omdat het een kleine school is waar bijna iedereen elkaar kent. Ik hou niet zo van drukke plaatsen of veel te veel mensen bij elkaar.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 11:50 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam: Renée Momsen.
    Leeftijd: 16.
    Woonplaats: Forks.
    Uiterlijk: Ik heb zwart/bruin haar en blauwe ogen verder ben ik best wel bleek. Mijn kleding is een beetje classy maar wel in de mode.
    Karakter: Verlegen, grappig, niet snel bang, betrouwbaar, lief en zorgzaam.
    Specialiteiten: Ik stel mensen erg op hun gemak waardoor ze vaak vrijwel meteen vertellen waarmee ze zitten.
    hobbies: Zingen, dansen, piano spelen, honkballen, schrijven, muziek luisteren, films kijken, fotografie en lezen.
    Foto: Klik.
    Rol: Het liefje van Edward.
    Overig: Mijn naam is dus Renée en ik ben met mijn vampieren famillie net verhuisd naar Forks. Ik zelf ben pas zo'n 2 jaar vampier en dus nog een beginneling en ik ben al twee jaar 16. Mijn vader is ook vampier en mijn moeder niet. Ik zelf probeer niet erg op te vallen en gedraag me dus zo menselijk mogelijk.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 11:40 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kickson schreef:
    (...)

    Je mag het liefje spelen van Jasper


    Thank You!

    Fences schreef:
    Naam: Charlotte
    Leeftijd: 18
    Woonplaats: La Push
    Uiterlijk: Mezelf ;3
    Karakter: Lief, Spontaan, Vertrouwbaar, Soms Bitchie
    Specialiteiten: Fotografie
    hobbies: Muziek luisteren & fotografie
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=133130
    Rol: Jasper's liefje
    Overig: al 40 jaar vampier en als ze in iemand's ogen kijkt kan ze het verleden van die persoon zien


    Beste vriendin van Bornforthis ?

    Conspiracy schreef:
    Naam: Winter
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: Forks
    Uiterlijk: Bruin haar, slank, niet klein maar ook niet groot, elfachtig
    Karakter: Lief, spontaan, bertrouwbaar, behulpzaam, soms bitchy, kan arrogant en egoïstisch zijn, koppig, vrolijk, soms gierig en kattig
    Specialiteiten: Kan mensen van mijlen ver horen schreeuwen om hulp of eender wat - verder dan een normale vampier, kan ook heel goed als een normaal mens doen
    hobbies: Sporten waaronder baseball, muziek luisteren én schrijven, piano spelen, zingen, fotograferen, tekenen en schrijven
    Foto: Voilá
    Rol: Vriendin Edward (a)
    Overig: Kan goed luisteren naar mensen met problemen, niemand weet wie en waarom ze een vampier is geworden, vind herten en rendieren het lekkerste bloed hebben, Carlisle en Edward hebben haar gevonden als ze waren gaan jagen. Ze was net van plan een mens te doden maar Carlisle hield haar tegen en sindsdien leeft ze bij de Cullens thuis én heeft ze zich heel goed aangepast aan de methode van jagen van de Cullens. Is niet echt een girly-girl, maar is meer een vrouw met 'ballen aan haar lijf' wat wil zeggen dat ze wat meer durft dan de normale barbiepop :]

    Ik heb 'm even aangepast

    ik wil.
    even gaan inschrijven.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 11:52 ]


    To The Stars Through Adversity

    Naam: Anne
    Leeftijd: 19
    Woonplaats: La Push
    Uiterlijk: kort, donker haar
    Karakter: grappig, spontaan, gemeen tegen mensen die ik niet mag
    Specialiteiten: gitaar spelen (ofzoiets x))
    hobbies: gitaar spelen, muziek luisteren
    Foto: http://sp9.fotolog.com/photo/57/6/32/joan__jett/1230531591563_f.jpg
    Rol: Vriendin Edward of Aartsvijand hoofdrolspeelster
    Overig: euhm.. kan je met 1 opmerking recht in het hart raken x')


    She said: I gotta find out for myself

    Glaceon schreef:
    Naam: Katie
    Leeftijd: 16
    Woonplaats: La Push
    Uiterlijk: Donkerbruin haar,donkere Huidskleur: bruine ogen,slank,klein.
    Karakter: Slim & Lief
    Specialiteiten: Gym.
    Hobbies: Sporten & Muziek luisteren.
    Foto: Plaatje
    Rol: Beste vriendin van hoofdrolspeelster en anders vriendin Jacob als het kan?
    Overig: Navelpiercing.

    Please? (A)

    Naam: Lilly.
    Leeftijd: 17.
    Woonplaats: Forks.
    Uiterlijk: Blond haar, licht blauwe ogen, normale lengte, mooi lichaam.
    Karakter:Aardig, grappig, slim, onhandig, kan heel sluw zijn.
    Specialiteiten:kan mensen opdragten geven
    en dan doen ze het ook.

    hobbies: in de boomen klimen, en tekkenen
    Foto:http://1.bp.blogspot.com/_9HaR-XEG47k/SXMDNVJabeI/AAAAAAAACrc/EgFcN9jP-d0/s400/katheryn_winnick.jpg
    Rol: vriendin Edward (als het kan de anderen vind ik ook goed)
    Overig: vind het fijn om bij iemand tezijn,
    is bang voor zichzelf.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 13:50 ]


    To The Stars Through Adversity

    Naam: Michelle
    Leeftijd: 18
    Woonplaats: Forks
    Uiterlijk: Apart.
    Karakter: Lief, spontaan, grappig, vriendelijk, behulpzaam, snel verlegen en/of onzeker, snel bezorg.
    Specialiteiten: Kan heel goed horen en is very fast x)
    hobbies: Zingen, piano spelen, lezen, tekenen, schrijven, shoppen.
    Foto: Click!
    Rol: Vriendin Edward.
    Overig: Houdt heel veel van Edward x)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 12:37 ]

    Naam: Natalia
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: Port Angles
    Uiterlijk: Blond, lang haar, felblauwe ogen, gemiddelde lengte
    Karakter: aardig, maakt snel vrienden,
    Specialiteiten: is heel betrouwbaar
    hobbies: jagen, vooral achter herten aan.
    Foto: http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/579/705/20070125/dyn006_original_247_388_pjpeg_2579705_eeab0ccf1742d891c7a8062450c5af2f.jpg
    Rol: vriendin van Edward of beste vriendin van de aardsvijand
    Overig: is al 60 jaar vampier, en voor de 2e keer weer in Port Angles.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 12:44 ]


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Naam: Nina Stone.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Woonplaats: Forks ?
    Uiterlijk: Blond haar, diep blauwe ogen.
    Karakter:Koppig, grappig, hyper, lief, behulpzaam, bitchy tegen mensen die ze niet kent, gevoelig.
    Specialiteiten: Fotografie, muziek bespelen, sport
    hobbies: Piano spelen, muziek beluisteren, dansen, honkbal spelen, gedichten schrijven, horoscopen opzoeken, uitgaan met vriendinnen, ..
    Foto:Klik ..
    Rol: Maakt niet uit wat jij het beste vind..
    Overig: Kan heel goed mensen begrijpen met gevoelens bevoorbeeld, ze komt een jongen tegen en ze kijkt hem aan en die jongen voelt niets anders dan pijn dan voelt zij dat ook.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 12:51 ]


    I found myself in Wonderland.

    Naam: Angela
    Leeftijd: 16
    Woonplaats: Forks
    Uiterlijk: bruin haar, bruine ogen, slank (maar niet te slank), 1.65 lang (of kort xD)
    Karakter: lief, betrouwbaar, soms een beetje verlegen, meestal spontaan, eigenwijs.
    Specialiteiten: muziek maken, zingen en gitaar spelen.
    hobbies:muziek maken en luisteren
    Foto: heb geen foto's op mn com staan.
    Rol:vriendin van Edward!
    Overig: heeft vampier als moeder en mens als vader, daardoor is ze heel snel, maar heeft even veel kracht als een mens. Ze kan zowel van bloed als van mensen voedsel overleven.
    xxx
    (A)

    Glaceon schreef:
    (...)
    Please? (A)


    Je hebt de rol, ik weet niet of Jacob er gaat inkomen, maar als hij erin komt dan zal ik je iets laten weten of je zijn vriendin mag spelen.

    Mistake schreef:
    Naam: Nina Stone.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Woonplaats: Forks ?
    Uiterlijk: Blond haar, diep blauwe ogen.
    Karakter:Koppig, grappig, hyper, lief, behulpzaam, bitchy tegen mensen die ze niet kent, gevoelig.
    Specialiteiten: Fotografie, muziek bespelen, sport
    hobbies: Piano spelen, muziek beluisteren, dansen, honkbal spelen, gedichten schrijven, horoscopen opzoeken, uitgaan met vriendinnen, ..
    Foto:Klik ..
    Rol: Maakt niet uit wat jij het beste vind..
    Overig: Kan heel goed mensen begrijpen met gevoelens bevoorbeeld, ze komt een jongen tegen en ze kijkt hem aan en die jongen voelt niets anders dan pijn dan voelt zij dat ook.



    Je hebt de rol als een vriendin van de hoofdrolspeelster.