• Hallo lieve Q'ers. Omdat de muziek die ik nu zoek vrij specifiek is, dacht ik het hier eens te vragen. Ik denk dat een paar van jullie hier wel antwoord op kunnen geven. Of misschien tips.
    Enfin. Recent is er een wereld van power metal open gegaan voor mij. Das right peepz. Ik luister nu officieel alles van Klassiek tot Pop, Indie, Rock en nu power metal. Maar ik merk dat niet alles aan mij besteed is. Ik zal de liedjes die ik al heb hieronder zetten. Maar ik zoek een beetje gelijkaardige liedjes hieraan. Of misschien toffe bands die hierbij horen. Dus, specifieke vraag: weten jullie nog andere goede liedjes van deze bands die ik moet proberen, evenals van Rammstein? Weten jullie nog andere goede liedjes of bands die ik eens moet proberen binnen de power metal? Het probleem is namelijk dat ik zo gauw mogelijk nieuwe liedjes op mijn mp3 wil zetten. (Ja, ik heb nog een mp3.) En dat ik dus het proces van youtube scannen een beetje wil verkorten.

    De liedjes:
    -Blind and Frozen - Beast in Black
    -Born Again - Beast in Black
    -Dawn of Victory - Rhapsody of Fire
    -Emerald Sword - Rhapsody of Fire


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bad Religion - Requiem of Dissent
    Bad Religion - New Dark Ages
    Clutch - Regulator (dit is meer rock, maar vooral het refrein is wel lekker hard)
    System of a Down - Chop Suey! (metal/hardrock)
    Accept - Stalingrad

    Ik vind metal soms een beetje lastig benoemen aangezien het vaak links heeft met rock en het een beetje op de grens van hardrock en metal ligt. Maar misschien kun je deze nummer eens checken!


    ars moriendi

    Sonne is trouwens een heel vet nummer van Rammstein. En Du Hast uiteraard, maar die heb je vast al gecheckt. (krul)


    ars moriendi

    MT. Ik zal morgen wat voor je plaatsen. ^^