• Het gaat de laatste tijd niet goed tussen mijn ouders. Helemaal niet,hun relatie staat echt op schomellen. Doordat er iets is gebeurt tussen mijn vader en een ander wijf. Maar nu eet mijn moeder niet meer. Als ik dwing haar te eten,weigert ze gewoon. Ze krijgt zelfs geen één frietje meer binnen. Het laatste dat ze heeft geten was een sandwich,gisteren,waar ze een half uur over heeft gedaan. Ze rookt aan één stuk door. Ze slaapt niet meer,helemaal niet meer dus. En ze verliest al meer als een maand bloed. Wat dus allemaal niet goed is. En ik maak me echt zorgen,ik durf niet meer weg met vriendinnen. Omdat ik bang heb dat ik weg ben,mijn moeder in elkaar zal zakken. Maar heeft iemand misschien een ideetje,dat ik haar goed humeur toch een beetje kan terug krijgen?

    Contacteer een familielid.
    Haar vader of moeder.(je oma,opa dus)


    I need you like a heart needs a beat

    TheFame schreef:
    Contacteer een familielid.
    Haar vader of moeder.(je oma,opa dus)

    Dat is al gebeurt. Ze komen regelmatig op bezoek,en ze krijgt constant sms'jes van vrienden dat ze er voor haar zijn. Maar dat veranderd eigenlijk nog steeds niet aan haar humeur.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Dat is al gebeurt. Ze komen regelmatig op bezoek,en ze krijgt constant sms'jes van vrienden dat ze er voor haar zijn. Maar dat veranderd eigenlijk nog steeds niet aan haar humeur.

    Oei,najah,sorry.
    Dan weet ik het niet.


    I need you like a heart needs a beat

    Met je vader praten en zorgen dat hij met jou moeder praat?
    Nee sorry ik weet het niet.
    Veel sterkte ermee.


    .

    Roken zorgt er voor dat je geen eetlust meer hebt, dat bloedverlies is mischien om dt ze in de overgang is (KAn zeg niet dat het zo is.) slapeloos heid ga naar de drogist en haal hop van a.Vogel, dat helpt in iedergeval wel bij de moeder van een vriendin van mij, haar vader is een paarmaanden geleden overleden. heel zielig.


    Love sheds light one the darkest of times

    Yackie schreef:
    Roken zorgt er voor dat je geen eetlust meer hebt, dat bloedverlies is mischien om dt ze in de overgang is (KAn zeg niet dat het zo is.) slapeloos heid ga naar de drogist en haal hop van a.Vogel, dat helpt in iedergeval wel bij de moeder van een vriendin van mij, haar vader is een paarmaanden geleden overleden. heel zielig.

    Mijn moeder heeft al alle soorten pillen geprobeerd,maar niets helpt er tegen. Maar nu is ze al een paar uur boven,dus ik hoop dat ze slaapt. En wat erg voor die vriendin van je ö

    Misschien wordt het tijd om de boel eens uit te praten (je pa en ma dan). Want hieraan gaat ze kapot O.o


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou haar eens naar de psycholoog sturen, ookal wilt ze dat mss helemaal niet.

    knuffel der is een keer gewoon.
    dat kan ook heel veel helpen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 12:23 ]


    To The Stars Through Adversity

    Ga eens wat leuks met haar doen. Of bel de dokter en zeg dat ie moet langs komen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.