• Ik heb weer een verhaalidee dat ik niet kan laten liggen dus ik ga er gewoon voor. :Y)
    Het is een fanfic van Teen Wolf

    Titel: Het recht van de sterkste
    Sfeer: Beetje duister, paars is een belangrijke kleur.
    Samenvatting: Malia denkt in Arienne een echte vriendin te hebben gevonden die haar begrijpt zoals niemand dat kan. Hun vriendschap wordt op de proef gesteld wanneer al Malia's vrienden hun bedenkingen bij haar nieuwe vriendin hebben en Arienne verontrustend veel interesse in haar vader toont.
    Afbeeldingen:
    Het gaat vooral over een zelfbedacht personage, Malia Hale en Peter Hale. Als je de laatste twee googelt kom je vast al een heel eind. (:
    Het nieuwe personage hoeft er niet op, maar wel graag paarse ogen/oog. Deze vind ik erg tof. (Note: die ogen moeten echt los zijn, dus niet die van Malia of Peter (: )
    Achtergrond maakt niet heel veel uit, ik vond deze wel passend.

    Ik hoop dat iemand er iets mee kan. ^^

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 14:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    omg Natas, dat klibkt geweldig! Ik wil het sowieso lezen. Misschien dat ik zo even mijn laptop pak en wat ga proberen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Evolve schreef:
    omg Natas, dat klibkt geweldig! Ik wil het sowieso lezen. Misschien dat ik zo even mijn laptop pak en wat ga proberen.

    Thank you (blush)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mt, ik zal straks ff wat proberen (:


    We were the forever that didn't last

    Wauw, je bent productief! Ik kijk zelf geen teen wolf, maar veel succes met je verhaal!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Wauw, je bent productief! Ik kijk zelf geen teen wolf, maar veel succes met je verhaal!

    Thanks! Het wordt - zoals gewoonlijk - een erg vrije fanfic hoor. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien kan ik wel wat proberen (al moet ik mijn bewerkkunsten wel flink afstoffen dus verwacht er niet te veel van :'D)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Moet je Teen Wolf kennen om dit verhaal te kunnen volgen?

    Als ik de tijd heb wil ik wel kijken of ik iets kan maken. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb mijn poging af. Ik ben absoluut niet tevreden over de titel, maar na er een hele tijd mee gestoeid te hebben, vond ik dit toch de beste optie.


    look at the stars, look how they shine for you;

    JimmyPalmer schreef:
    Moet je Teen Wolf kennen om dit verhaal te kunnen volgen?

    Als ik de tijd heb wil ik wel kijken of ik iets kan maken. ^^

    Nee hoor! Mijn personage stapt ook blanco in het verhaal, dus alles wat van belang is uit de serie (maar dat is niet veel :'D) ontdekt de lezer samen met haar en verder is het gewoon een nieuwe verhaallijn. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Evolve schreef:
    Ik heb mijn poging af. Ik ben absoluut niet tevreden over de titel, maar na er een hele tijd mee gestoeid te hebben, vond ik dit toch de beste optie.


    Ik vind hem wel tof. ^^
    Het was alleen de bedoeling dat de paarse ogen níet van Malia of Peter waren haha, maar 'los'. Maar dat heb ik niet duidelijk genoeg gezegd zie ik nu.


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)
    Ik vind hem wel tof. ^^
    Het was alleen de bedoeling dat de paarse ogen níet van Malia of Peter waren haha, maar 'los'. Maar dat heb ik niet duidelijk genoeg gezegd zie ik nu.


    Oh, oeps. Daar zat ik nog over te twijfelen. Ik zal het wel even aanpassen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oké ik heb m'n best gedaan, maar ik weet niet of hij goed genoeg is ^^
    Ik kan hem nog aanpassen als je wilt, bv. ander lettertype ofzo (:


    We were the forever that didn't last

    Ik zal dit eventjes onthouden!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Peter Hale is zo sexy. Laat me alsjeblieft weten wanneer je hier mee begint.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Omni schreef:
    Oké ik heb m'n best gedaan, maar ik weet niet of hij goed genoeg is ^^
    Ik kan hem nog aanpassen als je wilt, bv. ander lettertype ofzo (:


    Oeh, ik vind het eigenlijk wel heel mooi! Ik vind de ogen alleen niet zo mooi daar, kunnen die nog weg? En ik weet niet of het mogelijk is of mooi wordt, maar ik zoek eigenlijk wat vrouwelijkere ogen, zoals bij het voorbeeld, dus misschien dat je die nog kunt spiegelen zodat het er twee worden? Probably wordt het dan creepy door de symmetrie but who knows.


    Every villain is a hero in his own mind.