• Hoii!!
    Ik ben een meisje van 16 jaar en ik ben er helemaal uit dat ik Bi ben. Nu het ergste van al is... Ik heb er geen problemen ofzo om da te zyn ma... Ik heb totaal geen ervaring met meisjes:S Ik heb al zeker 5 jongens gehad ofzo, maar ik heb nog geen enkele meisjes gehad hoewel ik tog er al op verschillende plaatsen voor uit ben gekome:S
    Is dit wel normaal?? Ik verlang ook gwn veel meer naar de aanraking van een meisje als nr die vn een jonge:S Ik moet gwn denk k eens een ervaring opdoen
    Wat denken jullie??

    Xx

    als je verliefd bent, dan komt het allemaal vanzelf wel. niet te veel zorgen over maken. ;D


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Stap op een meisje af dat je leuk vind (:


    You're a star in heaven.

    je kan het altijd proberen, als het niks word kun je het altijd uitmaken en weer terug gaan naar de jongens.
    but..

    let erop dat je er niemand al te hard mee kwetst, en jezelf niet voor de gek houd

    succes!(flower)

    Dat je er nu uit bent dat je bi bent wil toch niet zeggen dat je volgende vriend(innet)je per se een meisje hoeft te zijn? :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Geef het de tijd, je ervaring komt vanzelf. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou er niet teveel nadenken over om wat je bent,je komt er van zelf achter als je verliefd bent.

    xBiteMe schreef:
    Dat je er nu uit bent dat je bi bent wil toch niet zeggen dat je volgende vriend(innet)je per se een meisje hoeft te zijn? :]


    No growth of the heart is ever a waste

    je bent nog jong, het komt allemaal wel :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Er is nog tijd genoeg, het komt heus wel Ü


    Live for something or die for nothing

    Geef het gewoon nog een Beetje Tijd.


    You'll be screaming it later..☆