• Zijn jullie ook altijd zo dankbaar als jullie de verhalen van iemand anders horen?
    Ik namelijk wel. Dan hoor ik van die verhalen over hoe mensen niet met hun ouders op kunnen schieten en dan ben ik dankbaar voor mijn lieve ouders.
    Dan hoor ik verhalen over problemen met hun vriendje en dan ben ik dankbaar voor mijn lieve vriendje. O.o
    Ook weleens zoiets gehad?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Join tha club. (:

    Again. =X


    everything, in time

    Ja.. soms wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Joaaaah.
    Ikkuh! (:

    Jép. Soms hoor ik welles dat iemand hele slechte ouders heeft. En dan denk ik; Ik heb gelukkig nooit ruzie met mijn lieve ouders. Of met een vriendje,dan is het uit en dan denk ik; Ik heb er gelukkig geen dus heb ik geen verdriet.

    Desolate schreef:
    Join tha club. (:

    Again. =X

    ik join wel veel van jouw clubs he :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Glaceon schreef:
    Jép. Soms hoor ik welles dat iemand hele slechte ouders heeft. En dan denk ik; Ik heb gelukkig nooit ruzie met mijn lieve ouders. Of met een vriendje,dan is het uit en dan denk ik; Ik heb er gelukkig geen dus heb ik geen verdriet.

    exactly my point =3 en zulke dingen hebik zó supervaak =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heel soms heb ik dat weleens. (nerd)


    A. ikmisje.

    Dan hoor ik mensen klagen over dat ze van hun ouders onder hun voeten krijgen. Maar die moeten blij zijn dat het nog goed gaat tussen hun ouders.

    Uhu, dat heb ik wel. Zeker als ik hoor dat sommigen zoveel ruzie hebben met hun broer of zus. Dan kan ik daar niets op zeggen. Dat heb ik dus nooit.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja,redelijk veel eigelijk.


    Everyone smiles in the same language.

    Glaceon schreef:
    Jép. Soms hoor ik welles dat iemand hele slechte ouders heeft. En dan denk ik; Ik heb gelukkig nooit ruzie met mijn lieve ouders. Of met een vriendje,dan is het uit en dan denk ik; Ik heb er gelukkig geen dus heb ik geen verdriet.


    Ik heb nou precies het zelfde!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja (:


    -