• Iemand ooit al de film hooligans gezien? Ik dus wél en ik vond hem zo geweldig dat ik er een verhaal over wou schrijven. Ik ben er dus meteen aan begonnen en had ineens geweldige ideeën, nu is het aan jullie om uit te vinden of mijn ideeën even geweldig zijn als de film, vast niet maar ik hoop erop.

    Stand your ground and fight. ~ Hooligans.

    Jeniffer Buckner is een 21 jarige studente die van de hoge school wordt gestuurd nadat er drugs werd aangetroffen in haar kamer. Hoewel deze drugs niet van haar maar van haar kamergenoot Jeremy Van Holden zijn, heeft zij niet de moed om haar definitieve schorsing aan te klagen, omdat zij er bij voorbaat van uitgaat dat zij geen kans maakt tegenover de rijke familie Van Holden. Ze word na een hele discussie met haar ouders, buiten gezwierd en gaat dan opzoek naar haar criminele neef, Steve, die in Groot-Brittanië woont. Ach, wat je crimineel kan noemen. Zijn liefde voor voetbal is gewoon wat uitgebreider dan de gemiddelde voetbal liefhebber, maar verdere informatie daarover krijg je nog wel. Het enige wat Jeniffer niet beseft voor ze naar Groot-Brittanië vertrekt is dat ze werkelijk wel een héél goed en veilig leventje hàd…

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 22:58 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.


    I'm forever blowing bubbles,
    Pretty bubbles in the air,
    They fly so high,
    Nearly reach the sky,
    And like my dreams,
    They fade and die,
    Fortunes always hiding,
    I looked everywhere,
    I'm forever blowing bubbles,
    Pretty bubbles in the air.

    Vlug verder
    :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Kawaii schreef:

    I'm forever blowing bubbles,
    Pretty bubbles in the air,
    They fly so high,
    Nearly reach the sky,
    And like my dreams,
    They fade and die,
    Fortunes always hiding,
    I looked everywhere,
    I'm forever blowing bubbles,
    Pretty bubbles in the air.

    Vlug verder
    :Y)


    Weet ge da ik da liedjes zelf op m'n ipod heb staan? ;d


    I believe in music the way some people believe in fairytales.