• Ik weet eindelijk wat ik worden wil. Namelijk; (kinder)psycholoog. Ik heb er net wat van op internet opgezocht, en het lijkt me heel interessant.
    Oké, dat wilde ik dus even mededelen xd En, ik weet dat er heel veel topics over zijn, om dit topic nuttig te maken, zet hier neer wat jij wilt worden (:


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dierenarts


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik wil iets met kinderen doen, maar wat weet ik nog niet. :'D

    Advocaat (;


    Never run out of reasons to smile...

    I don't know.
    Misschien dat ik mijn broer achterna ga met toegepaste psychologie. Daar kan je heelveel kanten mee op. Maar ik weet het niet want dan doe ik weer hetzelfde. x-x


    when words fail, music speaks.

    Pataloog Anatoom.


    We can only learn to love by loving.

    Hotelmanager in het buitenland


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Schrijfster.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Psycholoog


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik ga nu mijn laatste jaar in en ik weet nog altijd niet wat ik worden wil :x


    You're a star in heaven.

    Ik weet het nog niet maar er zijn een paar dingen die me wel interesseren denk ik.

    Advocate, iets in de geneeskunde, apotheker, hotelmanager,...


    Only losers can act the way you do

    Parapsycholoog/psycholoog in een inrichting.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik wou ook psychologe, maar er zijn er heel veel. Dus ik denk dat dat niet nuttig zal zijn. Daarom denk ik dat ik rechten of criminologie ga studeren en dan zie ik nog wel voor welk beroep ik ga ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pernicious schreef:
    Ik ga nu mijn laatste jaar in en ik weet nog altijd niet wat ik worden wil :x

    Ik weet het ook nog niet hoor. En het zijn er veel bij mij, dus geen zorgen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    hihi Beroemd maar dat word ik toch vast niet dus dan Chirurg ;]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 16:38 ]