• Wanneer en waar was de eerste keer da ge op Quizlet geweest zijt? Hebde het gehoord vn iemand die ge kent, of zijde er PERONGELUK op gekomen? :)
    Bij was het zo:

    Ik was op Google [vorigezomer] afbeeldinge vn Tokio Hotel aant opzoekn, en ik drukte op een afbeelding, en dan staat eronder altijd de oorspronkelijke site, en da was in da geval Quizlet.nl!
    Okééj,
    Mijn spannende verhaal :P


    007

    Via Mijn vriendin!!
    StylischMe<3<3
    Khou Van Da Kind!!
    En Dankzij Haar Bennek Ok Fan Geworden Van Tokio Hotel!!
    In Het Begin Maakte Ik Alleen gwn Quizlets
    Ma Sins Da Ik Fan Ben Van Tokio Hotel
    Maak Ik Ook Massa"s Serie's<3


    A Shipwreck In The Sand

    ja ik ben vorige zomer ongeveer ook op google toen geweest. ik zocht toen naar plaatjes van Tom Kaulitz. en toen kwam ik ook op quizlet terecht. ik ben toen gaan kijken wat het was en ben toen verhaaltjes gaan lezen enzo en daarna heb ik ook een account gemaakt en ben ook quizen gaan maken. Zo heb ik quizlet gevonden..

    xx

    Een vriendin van mij is TH fan. Ik vind het bijna altijd leuk om nieuwe dingen te leren kennen, dus heb ik van haar veel verhalen gehoord van TH. Toen zei ze dat ze op een site was, Quizlet. Ik had er nog never van gehoord en ben er 1x perongeluk op gekomen, omdat ik wilde weten wat het nou precies was.[Nieuwschierig] En toen heb ik allemaal verhalen erover gelezen, en ben ik ook fan geworden.
    Dat was mijn interessante verhaal =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zat vorige zomer ook te googlen ofzo. M'n vriendin en ik wilde weten op welk Disneyfiguur we leken xD. En *poef* daar was Quizlet
    Mede Door Quizlet ben ik TH fan geworden =]


    Sweet dreams will come true.

    Wanneer en waar was de eerste keer da ge op Quizlet geweest zijt? Hebde het gehoord vn iemand die ge kent, of zijde er PERONGELUK op gekomen? :)
    Bij was het zo:

    Ik was op Google [vorigezomer] afbeeldinge vn Tokio Hotel aant opzoekn, en ik drukte op een afbeelding, en dan staat eronder altijd de oorspronkelijke site, en da was in da geval Quizlet.nl!
    Okééj,
    Mijn spannende verhaal :P

    Het zelfde verhaal bij mij x]

    Door een vriendin. We verveelde ons en ze zei dat er een leuke quizzen site was. Daar bedoelde ze quizlet dus mee. Ik vond die TH quizzen natuurlijk het leukst want ik was toen al fan en zij niet meer (ze vind ze nu slecht omdat ze ook Engels zingen, en ze vind Bill een wijf achtig ding.)>.< Nou thuis verveelde ik me en ging voor de gein een account maken op quizlet, en zo ben ik er een beetje mee begonnen^^ toen ondekte ik de serie's en begon zelf een serie. Die account heb ik al verwijderd, en begon met een nieuwe ;3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik was bij een vriendin, en toen liet zij mij dit zien.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Ik typte op google 'Tokio Hotel' in en toen kwam ik op deze site :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wanneer en waar was de eerste keer da ge op Quizlet geweest zijt? Hebde het gehoord vn iemand die ge kent, of zijde er PERONGELUK op gekomen? :)
    Bij was het zo:

    Ik was op Google [vorigezomer] afbeeldinge vn Tokio Hotel aant opzoekn, en ik drukte op een afbeelding, en dan staat eronder altijd de oorspronkelijke site, en da was in da geval Quizlet.nl!
    Okééj,
    Mijn spannende verhaal :P


    ik ook zo ongeveer alleen andere foto's en dan kwam ik op deze site en dan ben ik opeens de site kwijt geraakt en na een tijdje kom ik er ineens terug op en ik was blij dat ik die terug gevonden had


    Live life limitless.

    Oké ik wilde een quiz doen om te kijken hoeveel ikvan Tokio Hotel wist en toen kwam ik in een keer zo'n lovestory tegen en ja sinds dien zit ik er op x'D


    Lalalalalalalala.

    op google fotowtjes van gerard way bekijken en toen kwam ik op quizlet terug (wooh , origineel hea) en toen vond ik dat best wel leuk dus bleef ik hier zittne :P


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Toen k bij een vriendin van me zat, die zat een of ander verhaal van TH te lezen, en k dacht toen k weer thuis was: Laat k die site es eff checken. Nu zit ik er dus nog steeds op ^^ Wel toevallig: K had een account gemaakt op 3 maart, dag voor het concert van TH x)


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ik zat op google plaatjes te zoeken van TH en toen zag ik dat daaronder staan. Dus toen ben ik verder gaan kijken en zo heb ik quizlet:P


    bla bla bla

    op school ging een vriendin van me op die site en ik vond de les saai dus ben ik er ook op gegaan en nu ben ik verslaafd:D

    Mijn vriendin wist het van een andere vriendin en toen gingen we daar een keer op kijken. En toen later toen zat mn zusje weer op die site en toen ben ik er ook weer op gaan kijken en heb ik account enzo gemaakt :]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.