• Wanneer de vijftien jarige Will verdrag uitgekozen wordt om grijze jager te worden, zet dat de wereld op zijn kop. Niet meer de saaie weeshuis waar hij is




    opgegroeid.
    Nu beleefd hij het ene avontuur naar het andere. Hij en zijn vrienden uit Araulen reizen het land en de andere werelden af om mensen in nood te helpen. Ze komen in verschrikkelijke situaties terecht. Met pijl en boog proberen ze de vijanden te verslaan.

    Will Verdrag is er niet meer en koningin Maggie is op een onverklaarbare wijze vermoord.
    Het korps grijze jagers doen er alles aan om deze moordenaar op te sproren, terwijl de zoon van de koningin zich klaarmaakt om de troon te bestijgen. Maggies echtgenoot weet geen raad.

    Verder gaat het leven gewoon door, de weeskinderen worden gekozen door hun leermeesters en de recruten worden vol op getraint.




    Rollen:

    Troonopvolger van Maggie:
    William
    2 broertjes en/of zusjes van de troonopvolger

    -Zusje Lucy Katherina Beth

    Echtgenoot vaan Maggie (Liefst boven de 17)
    Vrij
    Raadsvrouw of man
    Vrij
    Nog 1 grijze jager leraar

    Robin - leerling
    America - leraar
    Sunset - leerling
    Damiane - Leerling
    Moiyra - Leraar
    Lucas - Leerling

    Leider van de korps
    Wie wilt
    De moordernaar van Maggie en zijn 5 volgelingen
    Hier nog 5 volgelingen vrij.
    Moordernaar gereserveerd


    Begin:

    De jager leerlingen en hun mentoren reizen naar de bijeenkomst veld door het nieuws over de moord op Maggie.

    Het paleis maakt zich klaar voor de kroning.


    De rest update ik morgen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 15:25 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    MT en welke jager is wiens leraar

    Dat mogen jullie bepalen.
    Ik zal straks alles bijwerken.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mt


    be gay do crimes

    mt


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    robin Tigrisblack

    Een paar weken terug hielp ze haar vader met zijn spullen. Nu rijd ze hier samen met haar leraar. Er schoten veel gedachten door haar hoor. Tot ze ineens druk beetje liet afremmen. Ze keek rond en spoorde even aan. "sorry ik dacht dat ik wat hoorde. " Zei ze snel. Ze baalde er van. Ze wouw niet te laat komen. Robin aaide druk even over zijn hals. "ik weet waar we heen gaan maar waar is het?" vroeg ze hardop. Robin keek nog eens over haar schouder. Er was iets wat ze niet vertrouwde. Ze schudde haar hoofd.vast niet. Robin grapte tegen zichzelf. En spoorde druk aan. "wedden dat druk sneller is?" riep ze. Ze gallopeerde druk aan. Na een paar meter stopte ze druk. Ze sprong uit het zadel en keek naar pootafdrukken. "dit is een wolf toch?" vroeg ze. Ze wist het niet zeker. "een week niet geregend. Niet vers. Ik denk 3 dagen geleden." ze keek naar America. Hopend of ze het goed had. Ze stond ip en spuurde de richting uit. "wil je verder gaan of even pauze? Ik heb wel zin in koffie." ze liep alvast naar druk en deed in iedergeval de single losser. En liep toen maar het pakpaardje.

    America Temple

    Terwijl Robin aangaloppeerde, spoorde ik Stitch lichtjes aan, zodat hij begon te tölten.
    Na een paar meter sprong Robin van haar paard, Druk, af en ze keek naar een paar sporen op de grond.
    "Dit is een wolf toch?", vroeg ze best wel onzeker,"een week niet geregend. Nier vers. Ik denk drie dagen geleden."
    Ik maakte een klein knikje, niet opmerkbaar als je er niet op lette. Robin liep weer naar Druk, terwijl ze een vraag stelde.
    "Wil je verder gaan of eerst pauze? Ik heb wel zin in een koffie." Toen ze bij Druk stond maakte ze de singel vast een paar gaatjes losser.
    Daarna liep ze naar het paakpaardje, waarschijnlijk om de koffie te pakken.
    Afkeurend schudde ik mijn hoofd. "Je weet dat we eerst zeker moeten weten dat we niet achtervolgd worden en meer van dat?", vraag ik haar.
    Ze doet haar mond open om te antwoorden, maar ik schud mijn hoofd als teken dat ik geen antwoord verwacht.
    "We gaan nog een stukje door", zeg ik haar en ik stap weer op.
    Ik wacht even zodat Robin haar paard kan aansingelen en op kan stappen en dan spoor ik Stitch aan tot een rustige draf.
    Ik gebaar Robin hetzelfde te doen en na een paar minuten te hebben gedraafd laat ik Stitch een paar passen wijken, tot ik bijna tegen Druk aan rijd.
    Ik pak de teugels vast en trek er zachtjes aan, zodat Stitch en druk op precies hetzelfde moment beginnen te stappen.
    Van achter ons hoor ik eerst nog hoeven de grond in slaan in een rustige draf en daarna hoor ik het niet heel duidelijk meer.
    Overduidelijk nog een jager.


    be gay do crimes

    "we gaan nog en stukje door." zei America. Ik maakte druk snel klaar en spoorde aan. Plotseling ging ze dichterbij en liet druk stappen.Ik hoorde de wisseling en vloekte. Ik pakte uit een zadeltas de kaart. En volgde het pad. Ik wees op een bocht. Als je daar rechtdoor ging. Waar gen pad liep. Kwam je weer bij het pad uit. Ik boog me naar America. "als ik daar eraf spring kan ik kijken wie ons volgt en dan sprint ik door het bos om vervolgens aan de andere kant weer ip druk te springen. " fluisterde ik haar in het oor. Ik keek achterom en zag een graspalm terug springen. Ik hield niet van dit soort grappen. "is dit gewoon sar een jager ins achtervolgt. " vroeg ik nog zacht. ik keek om me heen. Geen idee waar de jager uithing. We naarderde de bocht die ik bedoelde. Ik keek nog eenmalig achterom. Daarna spoorde ik druk af en rolde stil de bosjes in. Druk zette zwaardere stappen zodat het niet opviel. Ik vertrouwde op mijn mantel. En keek de weg over. Ik zag een kleine glimp van de jager er vloekte. Ik sprintte het bos door en zag druk weer aankomen. Ik klom erop.)"ik zag geen gezicht."

    America Temple

    Robin sprong aan het einde van het pad weer op Druk.
    "Ik zag geen gezicht", zegt ze dan zachtjes.
    Ik knik even en ben blij dat Sunset zichzelf ookal had leren sluipen.
    "Oke, dit is het plan. We galloperen vijf minuten, stappen de paarden uit en gaan dan koffie drinken."
    Dan laat ik Stitch een paar passen wijken, zodat we weer normaal rijden en niet dicht op elkaar.
    We draven aan en na een paar passen gedraafd te hebben, galloperen we weg.
    Na twee minuten zeg ik dat we een gallopswissel moeten houden.
    Robin en ik houden onze paarden in en na twee passen draf galloperen we weer aan.
    Daarna galloperen we nog een stukje, tot ik besluit dat we gaan uitstappen.
    Eerst houd ik Stitch in tot een rustig draf tempo en dan laat ik de teugels glijden.
    Meteen duikt Stitch met zijn neus naar de grond, zodat de teugels in een klein boogje hangen.
    Ik gebaar Robin hetzelfde te doen en na een tijdje geef ik Stitch een klopje op zijn hals, als teken dat hij mag gaan stappen.
    Na Stitch gaat Druk ook stappen en als Stitch' hals weer wat droger is stap ik van Stitch af.
    Ik laat de teugels los en loop naar het pakpaardje.
    Snel pak ik de koffie en geef het aan Robin.
    "Ga maar vast een klein kampje opzetten", zeg ik tegen haar,"ik ga de andere Jager zoeken."
    Daarna trek ik de kap van mijn mantel zo ver mogelijk over mijn hoofd en ik loop geruisloos naar de rand van het bos.
    Ik begin terug te lopen en na een tijdje zie ik Sunsets paard, Winter, staan.
    "Kom maar Sunset, ik weet dat je er bent", zeg ik dan.


    be gay do crimes

    Sunset Greenleaf

    "Hahaha, een Jager! Ja, vast! Sunset, dat kán jij toch helemaal niet!" De jongen tegenover me had me tegen de muur gedreven en pakte nu een pluk haar bovenop mijn hoofd, om me zo tegen de muur aan te drukken. Hij pakte achter mijn rug langs mijn polsen, dus ik stond vast. "Kijk nou, je kan jezelf niet eens redden. Laat staan anderen. Hoe was je dat van plan? Je bent een mislukkeling!" spuugde hij in mijn gezicht. Ik kneep mijn ogen dicht en voelde een klap tegen mijn kaak. Ik snakte naar adem en zakte door mijn benen. Maar de jongen hield me staande. "Kijk nou hoe zielig je bent..." "GENOEG!" Een andere stem vulde de ruimte. De jongen liet me geschrokken los en rende de herberg uit. Ik viel op de grond en greep naar mijn kijk. Het was rood, dat wist ik zeker... De man zag me en liep met een zucht naar me toe. "Sunset, je moet je toch eens leren verdedigen..." zuchtte hij. Ik keek schuldbewust naar de grond. "Maar kom, America wacht op je." zei de man. Ik knikte, maar durfde hem nog steeds niet aan te kijken. Ik rende weg, naar de stallen en floot zachtjes. Winter's hoofd kwam om de staldeur en ze hinnikte. "Kom dan." zei ik met een zachte stem. Winter's zachte lippen maakten de staldeur open en ze liep naar me toe. Ik zadelde haar snel op en sprong op haar. Ik liet haar eerst stappen, voor ik haar in galop achter Robin en America aan stuurde. Ik ging met mijn vingertoppen over mijn kaak en kromp in elkaar. Winter voelde dat en snoof. "Het is niks." suste ik haar snel. Toen ik sporen zag liet ik de merrie stoppen. "Hoeven. Kom op." ik drukte mijn hielen weer in haar flanken, en Winter stoof weer weg. Uiteindelijk zag ik de twee, en liet ik Winter stilstaan. Ik leidde haar in de bosjes, in de hoop dat America en Robin het niet zouden zien. "Blijf staan." fluisterde ik. Zelf sloop ik de bosjes door, steeds dichter naar de jager en leerling jager. Maar ik zie America haar kap opzetten en mijn kant op komen. Ik duik in elkaar en verhul mezelf in mijn mantel, maar ik tril. Deels nog van de klap van de jongen, en deels omdat ik het goed wil doen. "Kom maar Sunset, ik weet dat je er bent." zegt America. Schuldbewust kom ik omhoog en trek de kap van mijn hoofd. Ik loop naar Winter en pak haar teugels. "Sorry, sorry! Ik weet het, je moet stil blijven zitten..." verontschuldigde ik me meteen. Ik wist al precies wat America zou gaan zeggen. Ik richtte mijn ogen op de grond en besefde me toen dat ze de blauwe bult op mijn kaak wel gezien moest hebben. Snel legde ik mijn hand erop en bleef naar de grond kijken, terwijl ik WInter naar het opgezette kamp leidde.

    [Zo, euhm, ik ging wel lekker]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple

    "Sorry, sorry! Ik weet het, je moet stil blijven zitten", verontschuldigt Sunset zich meteen nadat ze haar kap van haar hoofd had getrokken.
    Ze kijkt naar de grond en brengt snel haar hand naar haar kaak.
    Ik vang nog net een glimp op van een blauw plek.
    "Eigenlijk wist ik dat je niet te ver van je paard weg zou gaan", glimlach ik haar geruststellend toe.
    "Als ik niet echt goed had gekeken, had ik je waarschijnlijk niet gezien."
    Sunset pakt Winters teugels en begint richting het kamp te lopen.
    "Wacht even", zeg ik tegen haar,"we gaan Robin verassen."
    Ik leg kort uit dat ik eerst ga, met Robin ga praten en dat zij dan een pijl moet schieten of een mes gooien, ongeveer 2 meter ernaast.
    Ik kijk even maar Sunset om te zien of ze het begrijpt en loop dan weg.
    Eenmaal in het kamp aangekomen loop ik eerst naar Stitch.
    Ik zadel hem snel af en doe ook het hoofdstel af.
    "Robin, geef eens wat water aan deze zuiplap hier." Ik geef Stitch een halsklopje om duidelijk te maken wie ik bedoel.
    Ik pak zelf een zachte borstel en begin Stitch te borstelen.
    Als hij water heeft gekregen loop ik naar de koffie.
    Ik doe net alsof ik me op dat moment herinner waarom ik weg was gelopen.
    "O ja, Robin. Weet je die andere Jager?" Vragend kijk ik haar aan.
    Mijn ogen schieten snel opzij, waar Sunset zich net achter een boom verschuilt.


    be gay do crimes

    Robin Tigrisblack

    Toen America weg ging ging ik bezig met een kamp.snel steeg ik van druk af. Ik had een vuurgemaakt. En koffie gezet."eindelijk een bakkie koffie." zuchtte ik. Ik maakte druk zijn single los.borstelde haar tot ze weer schoon was. En ging nog wat hout sprokkelen. Tot ik America aan zag komen."ook hallo" mompelde ik zachtjes. Ze had het over water voo stitch. Ik vulde haar emmer. "o ja, robin weetje die andere jager?" vroeg America aan mij.
    Ik had haar ogen gevolgt. En mijn ene hand een mes gepakt. Ik had die achteruit gegooit richting de boom. Ik hoorde mijn mes zich in de boom boren en draaide me om. Ik keek naar de boom. "komaar te voorschijn je bent verraden. " ik keek naar America. "Let altijd op hoe de gene voor je doet. " probeerde ik haar na te spreken. Toen keek ik weer naar de boom. Ik liep erheen enntrok mijn mes eruit. Zo zie je maar weer dat een jager ook een fout kan maken. Dacht ik. Ik liep snel terug naar de koffie pot voor dat aan brandde. "koffie is klaar!" riep ik.

    William Arnald Altman
    William hoorde de stalknechten net een paar seconden schreeuwen toen hij zijn paard Tinker de sporen gaf. Hij wist dat de kroning sneller zou komen dan gehoopt, al had hij er totaal geen zin om bij de voorbereidingen te zijn. Will draaide zich om in het zadel als hij de heuvel bereikt had en keek naar de hoge torens van kasteel Araluen, waar hij opgegroeid was als rechtmatige koning.
    Zijn zusje Lucy zou het vast begrijpen dat hij voor een tijdje weg was. Zachtjes schudde hij met zijn hoofd en spoorde zijn paard aan om richting het oosten te rijden.
    De noordelijke kanten vermeed hij, van het gevaar wat daar zich afspeelde en hij vondt het maar wat fijn om ergens te zijn wat hij niet wist.
    Plots kwam hij erachter dat hij vandaag lessen zou hebben en dat hij daar nu niet heenging was een totale ramp voor het kasteel, maar niet voor William. Hij grinnikte bij het idee dat hij zijn meester zwaarvechten wel twee uur had laten wachten voordat hij aan kwam lopen. Vervolgens had hij een behoorlijke uitbrander gekregen.
    Ook kwam hij zo optijd bij een les dat de leraren geirriteerd waren dat ik zo lui had staan wachten.


    Vampire + Servant = Servamp

    America Temple

    "Koffie is klaar!", riep Robin.
    Ik liep naar de boom en haalde Sunset op.
    "Kom maar, we hebben koffie", lach ik haar toe.
    Nadat we koffie hebben gedronken, word ik weer helemaal serieus.
    Ik klap in mijn handen en sta op. "Tijd voor training"
    Ik loop naar Stitch en pak een plukje van zijn manen vast.
    "Soms moet je als jager zo snel weg, dat je geen tijd hebt om op te zadelen. Op dat soort momenten is het handig om zonder tuig te kunnen rijden."
    Ik demonstreer hoe je het beste je paard op kunt komen en hoe je de manen vast moet houden om niet te vallen.
    "Jullie beurt", zeg ik dan en ik laat Stitch even stappen.
    Zodra ze op hun paarden geklommen zijn, Robin op Druk en Sunset op Winter, begin ik weer te praten.
    "Als je zonder tuig rijdt, heb je geen stijgbeugels om op te steunen, maar je moet wel hetzelfde zitten. Hakken naar beneden en tenen omhoog, want je wilt niet dat je schoenen uitvallen", grijns ik. "Eraf komen is gewoon hetzelfde als wanneer je met tuig rijdt, dus dat ga ik niet uitleggen."
    Daarna laat ik me van Stitch' rug af glijden. "Vragen?", vraag ik daarna.


    be gay do crimes

    Sunset Greenleaf

    Toen America naar Robin liep zakte ik door mijn knieën en rende snel naar een andere boom toe, ongeveer tegenover mijn eerdere boom. Zo, nu maar hopen dat ze het niet gemerkt hadden. Maar daar leek het niet op. America vroeg of Robin mij nog kende, en ik zag America's ogen naar mijn oude boom gaan. Robin volgde haar ogen en wierp haar mes in de boom. "Kom maar, je bent verraden." ik grijnsde zelfvoldaan, ik zat helemaal niet meer achter díé boom. America liep naar die boom toe. Toen pakte ik mijn boog en spande die. Ik richtte mijn pijl boven America's hoofd, en liet hem vliegen. Ik stapte achter de boom vandaan en leunde er tegenaan. "Ik was daar allang niet meer." zei ik met een voorzichtige glimlach. Toen liep ik ook naar Robin toe en begon America uit te leggen over zonder zadel paardrijden. Daar had ik gelukkig wel ervaring mee. Ik haalde het zadel van Winter's rug, pakte een pluk manen en sprong soepel op haar rug.

    [Guys, geef me de kans om te posten. Jullie konden niet weten of Sunset nog steeds achter dezelfde boom zou staan. Nu heeft ze jullie allebei verrast (:]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    [MT, Moyra is te laat vandaag, haha. ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.