• sorry ik moet hier effe men verhaal kwijt , want like al mijn vrienden zijn op vakantie of hebben herexamens of whatever :'D

    naja het zit dus zo : ik heb op speelplein waar ik animator ben een jongen leren kennen en ik vind hem echt heel leuk : D
    en volgens een vriend van ons beiden zou hij mij ook leuk vinden , ik natuurlijk door het dolle heen Ö mr nu is het drie weken geleden dat ik mijn crush nog eens gezien heb , en echt die jongen zit zo raar in elkaar >< tot nu toe heb ik alleen contact met hem gehad via sms , want op facebook heeft hij mij nog altijd niet aanvaard als vriend en hij heeft geen msn ( welke loser heeft nu geen msn xD )
    mr pff ofwel stuurt hij binnen de minuut een bericht terug , ofwel reageert hij gewoon niet en dan begin ik de moed op te geven dat hij mij ook leuk vind Ö mr dan stuurt hij opeens uit zichzelf een berichtje nr mij van : heey alles goed en blabla ..
    naja en het ergste is , ik zie hem wss pas terug op 13 september ;(...

    en dan nog iets ...
    die gemeenschappelijke vriend van ons doet de laatste tijd zo raar tegen mij :/
    like dieje stuurt elke dag superveel berichtjes naar mij en "stalkt" mij op netlog enzo :/ en nu vertrek ik morgen naar zee ... had ik voor de grap gezegd dat hij eens moest langskomen ... naja nu komt hij zaterdag echt bij me langs Ö
    oh hell , ik wil da nie eigelijk ^^

    girls ... ik denk dat we beter af zijn in een wereld zonder jongens ?
    thanx om te lezen ^^
    X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Je hebt gelijk.
    Jongens sucks.


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Zeg dat je die zaterdag al iets anders te doen hebt en dat het neit doorgaat, en om een facebook account te hebben moet je toch een emailadres hebben ? Dus dan kan dat toch niet datie er geen heeft ?


    None but ourselves can free our minds.

    posessed schreef:
    Zeg dat je die zaterdag al iets anders te doen hebt en dat het neit doorgaat, en om een facebook account te hebben moet je toch een emailadres hebben ? Dus dan kan dat toch niet datie er geen heeft ?
    jwel want ik heb hem toegevoegd als vriend , hij heeft gewoon nog altijd niet geaccepteerd :'D na drie weken ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    posessed schreef:
    Zeg dat je die zaterdag al iets anders te doen hebt en dat het neit doorgaat, en om een facebook account te hebben moet je toch een emailadres hebben ? Dus dan kan dat toch niet datie er geen heeft ?

    Het is nog niet omdat je een e-mailadres hebt, dat je ook msn hebt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    merellicousx schreef:
    Je hebt gelijk.
    Jongens sucks.

    Yo :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Het is nog niet omdat je een e-mailadres hebt, dat je ook msn hebt?

    Oh, okee dan. ôo


    None but ourselves can free our minds.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Het is nog niet omdat je een e-mailadres hebt, dat je ook msn hebt?
    ik blijf erbij , wie heeft nu geen msn =D ? -msnverslaving-


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nee, ik wil geen wereld zonder jongens! ö


    -

    merellicousx schreef:
    Je hebt gelijk.
    Jongens sucks.


    Never run out of reasons to smile...

    merellicousx schreef:
    Je hebt gelijk.
    Jongens sucks.


    Ja man, aan lollies :D

    posessed schreef:
    Zeg dat je die zaterdag al iets anders te doen hebt en dat het neit doorgaat, en om een facebook account te hebben moet je toch een emailadres hebben ? Dus dan kan dat toch niet datie er geen heeft ?

    merellicousx schreef:
    Je hebt gelijk.
    Jongens sucks.


    En bedankt, nu breekt mijn hartje. =[