• Jaa mensen nicol heeft de krant gelezen op vakantie x3

    wat te fck is er met Belgie aan de hand?! x3
    stomme yves leterme fzo x3 ach sgyt x3

    maar wat vinden jullie moeten NL en BE een worden x3


    We can only learn to love by loving.

    Onze regering is gevallen
    de premier heeft ontslag genomen maar de koning wilt het niet aan vaarden,,, mensen willen nieuwe verkiezingen andere niet, sommige willen dat België splitst in Wallonië en Vlaanderen,!!!!! Maar ach Mij boeit het neit veel,!! ik Word alleen gek van dat ik het overal lees, hoor en zie!!!! xD


    *He's the one.

    Onze regering is gevallen
    de premier heeft ontslag genomen maar de koning wilt het niet aan vaarden,,, mensen willen nieuwe verkiezingen andere niet, sommige willen dat België splitst in Wallonië en Vlaanderen,!!!!! Maar ach Mij boeit het neit veel,!! ik Word alleen gek van dat ik het overal lees, hoor en zie!!!! xD


    Jhaa idd xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Idk ! x) Ikzelf woon in Belgie en kan de Freakin Regering niet meer volgen ! (niet datk da al deed fzo ! xD)
    Mr tis gwn Freakin raar ! x)

    Onze regering is gevallen
    de premier heeft ontslag genomen maar de koning wilt het niet aan vaarden,,, mensen willen nieuwe verkiezingen andere niet, sommige willen dat België splitst in Wallonië en Vlaanderen,!!!!! Maar ach Mij boeit het neit veel,!! ik Word alleen gek van dat ik het overal lees, hoor en zie!!!! xD

    Idd ! Overal staat het ! x) Kword er echt gek van ! x) Er staat niks anders dan Regering Dit Regering Dat , ze moeten ipv dat maar een hottie op plaatsen ! Zoals Alex nzoo of Paul Griffiths of andere ! x)

    Ikzelf kom uit NL, maar zou het wel geinig vinden als NL&&'BE samen Een werden ='D


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Idk ! x) Ikzelf woon in Belgie en kan de Freakin Regering niet meer volgen ! (niet datk da al deed fzo ! xD)
    Mr tis gwn Freakin raar ! x)


    IDD , maar ach zo lang ze maar betalen aan ons,, si het goed xD


    *He's the one.

    De Belgische regering stinkt gewoon xD Het duurde eeuwen tot ze een nieuwe regering hadden gevormd en nu is die gevallen -.-

    Ikzelf kom uit NL, maar zou het wel geinig vinden als NL&&'BE samen Een werden ='D


    Ik wil NL en V ook samen :D

    (Ik kom uit B)


    Let the Night embrace you

    BE+NL=(Y)


    Je moet worden wie je bent.

    Idd

    Ze zeiken over onze regering. Nu voor de moment hebben we gewoon geen regering. Maar als dat zo blijft moet Vlaanderen misschien gescheiden worden van walonië en dan worden Vlaanderen en NL 1. Maar dat wil ik niet! Niet omdat ik Nl'ers stom vind hoor! Gewoon omdat België België moet blijven en Walonië bij Vlaanderen moet blijven al kan ik niet tegen de Waalse politieke mensen.

    Cookiex3 heeft gesproken [Zit op het ding van m'n zus :P]

    Nee gewoon nederland en belgie
    komt tokio hotel teminste wat vaker xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Nee gewoon nederland en belgie
    komt tokio hotel teminste wat vaker xD

    dat is ook wel weer waar^^


    Je moet worden wie je bent.

    Nja walloonnnie wilt geen nieuwe stemminen ilt dat belgie belgie blijft. Wat wil je zij leven op onze kosten, maar honder jaar geleen toen wij het nodig hadden waren ze er niet voor vlaanderen.
    Nja ik zeg niet dat belgie moet splitsen hoor, wnt dat zorgt voor veel meer problemen vind ik.
    Eerst gaven de walen niets toe, p het einde al veel meer, omdat ze inet willen dat we splitsen xD

    Nja en vlaanderen en nederland, dr denk ik niet ovr xD Ik vindd at belgie moet blijven eigelijk xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nederland en België samen dat lijkt me wel wat..:P


    My fairytail stinks, does yours?

    Ik zou het niet weten x'] Hoe zou het dan moeten heten? Nedelgië?;O


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.