• Hoi mensen!
    Ik hou samen met nog wat mensen een site bij over anime. We hebben een lijst met serie's die we willen kijken of al hebben gekeken maar hoe meer hoe beter dus zijn er nog serie's die jullie ons aanraden?
    voor de lijst die we nog gaan kijken en welke we al hebben gezien check onze site http://groups.msn.com/animeandme
    Sorry dat ik de lijst niet neerzet maar die is meer dan 30 titels!
    En alvast bedankt!

    Ik kijk Special A, er zijn er nog niet veel van..en ik vind hem héél leuk!!
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Kom op mensen ik heb echt serie's nodig!!:(:)(A):D

    Mermaid Melody heb ik 2x afgekeken, is wel grappig :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    deltora quest, sonic x en inuyasha:)

    zijn echt super series

    Deltora Quest ken ik niet:p maar eens opzoeken... Mermaid Melody heb ik geloof ik wel een stukje van gezien... Ga ik ook mee verder:D Nog meer die jullie aanraden??

    ik weet niet zeker of het Anime is ofzoo .. maar Love Hina is wel lachen =)


    You move me ......... Kurt

    jah dat is een anime:D ik ken het alleen van naam... leuk genoeg om op een site te zetten?

    tsubasa chronicle


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    naruto


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    euhmm.. waar kan je die dingen dan zien want dat snap ik niet ik zie het namelijk nooit op tv en zo alleen shaman king maar dat komt niet meer :'(


    Sick and tired of needing your affaction

    Wat iemand anders al zei: Special A (ge-wel-dig haha XD). Tsubasa chronicle, Lemon Angel Project, Nogizaka Haruka no Himitsu (Nogizaka Haruka's secret), Strike Witches, Vampire Knight enz. enz. enz.

    Als je er nog meer nodig hebt, pb me dan maar ^_^

    Heejj ik ken er ook weel een paar 3 zijn daar vast wel van bekend onder de meeste maar hier komen ze: Dragonball Z. Naruto, Shaman King, Full Moon en Rurrouni Kenshin

    Sailor Moon

    Vampire knight is echt koewl, vandaag is aflevering 21 in japan uitgezonden, dus je moet even wachten af en toe op een aflevering, maar het is het waard!
    ik zou dit niet kijken als je flipt van bloed :P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Vampire knight is echt koewl, vandaag is aflevering 21 in japan uitgezonden, dus je moet even wachten af en toe op een aflevering, maar het is het waard!
    ik zou dit niet kijken als je flipt van bloed :P


    De manga van Vampire Knight is veel beter. In de opening van seizoen 1&2 zitten serieus té veel spoilers. >___<
    (Ik vind veel manga's beter dan de anime's)

    Tsubasa Chronicle & Tsubasa Tokyo Revolution <3