• Hye !
    Ik heb een beetje jullie mening nodig, over wat jullie denken over het gedrag van de volgende jongen waar ik jullie wat over ga vertellen. Hier gaan we, echt bedankt als jullie het helemaal gelezen hebben , en dit is nog maar een samenvatting. (;

    - vorige zomer leerde ik een jongen kennen (J) , ik vond hem echt leuk en hij liet wel duidelijk merken dat hij kriebels voor me had. Maar op een bepaald moment heb ik hem laten vallen voor een andere jongen (G) die vanaf dan bijna een jaar m’n liefje geweest is. ( nu niet meer dus ) achteraf gezien was dat dom van me want J. snapte er niks meer van , en toen hij wist dat’k een liefje had was z’n reactie van ‘ je hebt een liefje ? Aljah, ik wist dat niet, moet ik nu proficiat zeggen ofzo ? ‘
    dusja , J. deed daar raar over. Ik hoorde vanaf dan bijna niks meer van hem , mijn leven ging door en zijn leven ging door. Tot in de kerstvakantie begon ik terug contact met hem te krijgen , hij belde me veel , we spraken af en deden leuke dingen , hij stuurde me iedere avond smsjes dat’k mooie dromen moest hebben enzo. En kreeg ook soms smsjes van hem dat m’n liefje (G) van toen heel blij met me mocht zijn omdat ik volgens hem een super mooi meisje was , altijd eerlijk was en nog van die dingen ( volgens hem )
    dan een paar maanden later had J. een liefje , ze was een kennis van me , en ik voelde een soort van jaloezie , ook al zag ik mijn liefje van toen echt zo ongelofelijk graag. Ik hoorde in die periode niks meer van J. en ging terug verder met m’n leventje.
    Die relatie tussen J. & die kennis van me liep dood en af en toe begon J. terug tegen me te praten, gewoon als vrienden.
    Een maand daarna liep de relatie tussen mij en G. jammer genoeg ook dood ..
    De eerste maand van m’n vakantie was dus al verprutst. Maar dan begon de festivalperiode. Ik ging naar de festivals en kwam er weer wat boven op door met me vrienden om te gaan terug en door J ..
    want er was een festival waar J. naar toe ging en ik was daar ook.
    De eerste dag kwam ik toe en liep het plein op met mijn vrienden, we liepen te praten en dan opeens doet er iemand van langs achter met zijn handen voor m’n ogen zodat ik niks kon zien. Die persoon trekte me naar zich toe en draaide me om en deed zijn handen van mijn ogen. Ik keek en zag J. ik riep echt voor heel het plein zijn naam en knuffelde hem een beetje , we hadden wat gepraat maar dan opeens kwam er grote groep mensen en werden we van elkaar ‘getrokken’ zal ik maar zeggen , hij probeerde mijn hand nog vast te houden maar die glipte weg hij keek dan nog eens boven die massa naar mij om en zei waar hij ging staan tijdens het eerste concert van de avond. Heel de avond had ik hem niet meer gezien totdat ik weg moest. Ik stuurde hem een smsje dat ik naar huis ging maar J. stond namelijk helemaal vooraan het plubiek en kon dus onmogelijk bij me komen , na een halfuurtje wachten dacht’k dat hij niet meer bij me kon komen en dus vertrok ik naar huis tot ik een smsje kreeg van hem waar ik was ik sturen waar ik was en vroeg waar hij was , hij was aan de uitgang van het plein geraakt speciaal om me nog eens te zien. We hebben dan nog een halfuurtje staan praten en dan ging ik weg. Ik had hem dan nog een paar keer gezien en dan op de laatste dag van het festival toen ik ook bijna naar huis moest wou hij me nog zien , ik hem dus zoeken waar hij was en ik vond hem niet , totdat hij me zag , hij kwam naar me toe en lachte en knuffelde me opeens , en echt , ik ben nog nooooooit zo geknuffeld geweest in m’n leven , zelf niet door mijn exliefje, zo warm , zo lang , zo ja .. Ik was echt blij , we praatten nog wat en moest dan weg , hij gaf me nog een kus op m’n wang en woelde even door mijn haar en nam raakte mijn hand even aan. Dan afgelopen week had ik nog smsjes van hem gehad dat hij echt blij was dat hij me gezien had en dat hij zo ‘n leuk gevoel had toen ik in zijn armen zat. En dat hij bij me wou zijn en hij stuurde ook altijd van die smsjes met er in ‘ kusje voor jou ‘
    zo die dingen.
    En hij praatte ook over zijn ‘ kriebels ‘ voor me van vorige zomer.
    En zei dat moest het gevoel van toen sterker gaan groeien zijn dat het echt serieus ging zijn zei hij .
    En dan hadden we nog vele gesprekken over vroeger ,hoe hij zich er bij voelde en van die dingen en nu afgelopen week had ik even m’n dagje niet en deed ik wat kort , ook tegen hem. Hij merkte direct dat er iets scheelde maar ik zeggen van neen en dit en dat en ik denk dat hij dat wat te persoonlijk opgevat heeft dat gedrag van me van toen want sinds een paar dagen stuurt hij niks meer op me terug , hij stuurt mij niet meer , hij lijkt nu zo anders ..

    Wat denken jullie over hem ? En dank jullie zooooooooo dat je deze lange samenvatting gelezen hebt (:

    x

    Tsja eh.. wat ik aanvankelijk dacht en nog steeds denk: het lijkt er aardig op dat telkens wanneer deze jongen vrijgezel is, terugvalt op jou.

    Echt veel meer weet ik er niet over te zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    volgens mij is hij echt wel heel verliefd
    heb je al uitgelegd waarom je zo kort deed?
    ik hoop voor jou dat hij snel weer iets laat weten
    want hij klinkt wel lief :)
    xxx.


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    das een heel verhaalxD

    maar volgens mij is hij gewoon een beetje gekwetst:P
    maar als je ook nog uns ene keer met hem wil afspreken, bel hm dan gewoon,...en als hij niet opneemt met een anoniem nummer of 1 die hij niet heeft, en dan vraag je ht hm,..en dan veronschuldig je je:P
    weet ik veelxD ik zeg ook maar iets:P(A)

    hopenlijk heb je er iets aan!

    Ik weet het niet xs Jongens zijn snel geraakt door zulke dingen -ik ook :X- ..
    Weet je hem wonen? Zo ja, ga naar zijn huis?
    En als je hem niet weet wonen, bel hem dan? Misschien is het gewoon dom toeval en is zijn belkrediet op?


    I'll need a little more luck than a little bit.

    EmsiePemsie schreef:
    das een heel verhaalxD

    maar volgens mij is hij gewoon een beetje gekwetst:P
    maar als je ook nog uns ene keer met hem wil afspreken, bel hm dan gewoon,...en als hij niet opneemt met een anoniem nummer of 1 die hij niet heeft, en dan vraag je ht hm,..en dan veronschuldig je je:P
    weet ik veelxD ik zeg ook maar iets:P(A)

    hopenlijk heb je er iets aan!

    wel ik heb hem een paar keer gestuurt dat het mijn bedoeling niet was om zo kort en bot over tekomen maar hij stuurt niks terug ..

    Hij is misschien bang dat je weer zo gaat doen tegen hem , omdat hij niet gekwetst wil worden en hij je graag ziet . Niet slecht bedoeld ;)

    Excited schreef:
    Hij is misschien bang dat je weer zo gaat doen tegen hem , omdat hij niet gekwetst wil worden en hij je graag ziet . Niet slecht bedoeld ;)

    jaa ik denk het ook , dat hij misschien bang zou zijn dat ik hem wéer zou laten vallen of zoiets dergelijks maar pf ik stuurde hem berichtjes dat het me speet dat'k zo deed maar hij antwoord niks terug

    Misschien moet jij hem uitleggen wat er jou scheelde zodat dat is opgelost, want hij klinkt echt heel heel heel erg lief en verliefd op jou...


    Get back motherfuckerz'

    Expression schreef:
    Misschien moet jij hem uitleggen wat er jou scheelde zodat dat is opgelost, want hij klinkt echt heel heel heel erg lief en verliefd op jou...

    wel ik heb het hem zowat vertelt wat er met me was en hij stuurde er niet op terug , en dan de volgende ochtend keek op mijn gsm en zag dat'k een smsje had van hem van rond .. half 3 in de nacht met er in :' Fien i need you '
    en stuurde terug en hij stuurde echt niks meer terug , ik blijven sorry zeggen , niks meer gehoord van hem sinds dat ene smsje ..

    goh, hij is verliefd op je (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    goh, hij is verliefd op je (:

    maar waarom laat hy dan niks meer van zich horen .. ? ik mis hem eigenlijk wat

    pf , ik heb nog altijd niks van hem gehoord

    Misschien neemt hij wat afstand omdat hij denkt dat je hem niet meer wilt spreken.
    Dat ie je droog gedrag van die dag persoonlijk heeft genomen. (zoals je al zei)
    Misschien moet je met hem praten. En niet wachten tot hij terug met je wilt praten.
    Als je zijn adres hebt, kan je misschien naar hem gaan.


    VIP - Very Important Penguin

    geen hem wat tijd, je kent jongens toch?

    wel het probleem is , ik wil wél tegen hem praten maar ik durf niet meer omdat ik niet opdringerig wil lijken , snapje?