• Lang geleden nog voor de tweede wereld oorlog heerste de oude Heian Keizer en Keizerin in vrede. Japan was in goede handen bij hun. Ze waren afstammelingen van de grote Otori-clan met hun krijgers en werden gezien als goden. Ze waren zeer machtig. Na de dood van de keizer stond een stukje volk in opstand. Het waren allemaal Ronin (Samurai zonder baas). Engeland zou de Ronin helpen als ze handel mochten drijven met Japan. De roninleiders stemde toe en vermoorde de keizerin. De keizerin had haar zoon verstopt en haar dienstmeid had deze opgevoed. Het land kwam in de handen van de ronin. Het was de dag waarop De Engelse vervloekt werden. Jaren later in het jaar 2000 waarin het verhaal zich afspeelt is het land nog steeds in de handen van de ronin die zelf een keizer en keizerin hebben. Het grootste deel van het land daarin tegen is nog trouw aan een persoon. De enige overlevende afstammeling van de oude keizer en de Otori-clan. Prinses Sakura Maori Fujiwara. De ronin weten van haar bestaan maar durven niks te doen. Teveel handlangers zoude hen dan vermoorde. De prinses had maar eens gevoel: Wraak.

    Hoofdrollen: Draco an Sakura
    Wat gebeurt er als ze de zoon van de keizer ronin wil doden en deze vlucht naar het oude Engeland. De ronin familie heeft namelijk iets wat Sakura niet heeft: Magie. Hij duikt onder in een school genaamd..Zweinstein. Sakura volgt hem naar het verdoemde land waar haar wraak zal beginnen. Tot een Gaijin (Barbaarse buitenlander) haar hart wil winnen. Er is slechts een probleem. Zij is een dreuzel en hij een Gaijin....


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Capswoorden in titels is niet toegestaan.

    Krullie schreef:
    Capswoorden in titels is niet toegestaan.
    Hadden jullie dat eerder maar moeten zeggen. Zoveel regels is ongezond. Het doet niemand pijn dus >.<

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 23:05 ]


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Onnodig hoofdlettergebruik is niet toegestaan.

    We hebben het eerder gezegt, het staat namelijk toch echt in de forumregels.

    Lijkt me cool ,dat gajin heb je toch van the fast en furious ;tokio drift ? ><

    ×


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    AnimePervert schreef:
    Lijkt me cool ,dat gajin heb je toch van the fast en furious ;tokio drift ? ><

    ×
    Niet echt.. dat heb ik eigenlijk uit boeken... films maar tokio drift niet.


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    whaah d8 ik ;p


    Smart has the plans , stupid has the stories.