• Ik heb dus een trailer gemaakt, voor mijn nieuwe story: What the hell?! Ja, het is op de nieuwe single van Avril lavigne gebaseerd en ik dacht dus 'What the hell?!' ik gebruik ook gewoon de clip en het liedje aangezien dit goed bij de verhaallijn past. Maar nu ik zelf zo naar die trailer kijk begin ik te twijfelen en denk ik dat het wel beter kan maar ik heb er geen zin meer in en mijn computer gaat zoooo sloom werken van WMM. Dus wat denken jullie?

    What the hell.
    Edit: EERLIJK ZIJN! (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 20:51 ]

    Ik vind hem eigenlijk niet zo goed. Sorry:X


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    Ik vind hem eigenlijk niet zo goed. Sorry:X


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik vind hem niet echt speciaal ofzo


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Waarom probeer je niet zelf iets in elkaar te steken. Ik stoor me vooral aan het feit dat haar mond totaal niet past. Zorg ervoor dat ze oftewel niet spreekt oftewel dat het past. Ik vind eigenlijk ook dat de trailer niet zoveel vertelt over het verhaal. Niet dat ik het lees, maar het spreekt me gewoon niet aan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind hem niet zo bijzonder...
    To be honest (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het is alleen maar de clip van Avril en verder een beetje tekst :S

    Misschien moet het meer een eigen draai geven..


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    ik vind hem niet super, maar zeker niet slecht (:
    hoe gebruik je zo deeltjes van de videoclip? ik wil dat ook kunnen, heb er zelf een topic over, maar niemand kan me helpen (cat)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 21:08 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Poppins schreef:
    ik vind hem niet super, maar zeker niet slecht (:
    hoe gebruik je zo deeltjes van de videoclip? ik wil dat ook kunnen, heb er zelf een topic over, maar niemand kan me helpen (cat)
    Downloaden?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Om eerlijk te zijn vind ik hem heel erg slecht. Je hebt gewoon de videoclip gebruikt en er wat stukjes tekst tussengeplakt. Sorry, maar dat noem ik geen trailer.


    ars moriendi

    Apocalyptica schreef:
    (...)Downloaden?

    haha, jaaaa, maar hoe? (cat) zonder iets te installeren. EN ik kan de muziek wel downloaden, maar ik vind geen site om het filpje er bij te downloaden. klik voor topic


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."