• Hee,
    Je kunt de nieuwe single van Tokio Hotel nu beluisteren. Vannacht om 00:00 uur precies werden ze voor het eerst volledig op CRTradio (cherrytree, daar zitten ze bij in Amerika)gedraaid. Daarnz worden ze 24 uur lang elk uur gedraaid.
    CRTradio luisteren kan hier: http://cherrytreerecords.com/radio
    Sinds gisteravond half 11 was het erg lastig om het te kunnen beluisteren aangezien de "box" vol zat. Ik denk dat dit zo blijft zolang de nummers gedraaid worden. Om erin te komen moet je dus geluk en geduld hebben. Ze staan nu ook op YouTube

    Automatic:
    http://www.youtube.com/watch?v=_m1uUama32g&feature=channel

    Automatisch:
    http://www.youtube.com/watch?v=M_47DtHOW4g&eurl

    De kwaliteit is redelijk maar als er betere beschikbaar komen zal ik het zeggen!
    Even voor de duidelijkheid, de nummers zijn online gezet door Cherrytree waar Tokio Hotel in Amerika bij zit. Ze zijn dus niet uitgelekt!

    @ gene voor me
    Hoe kun je die al hebben dan? Voorzover kon je hem om 00:00 uur voor het eerst horen toch?

    Prodigy, die wil ik ooooook! XD
    Ze zijn beide awesome!
    De duitse is het leukst^^


    -

    Op het beging is het een beetje dance, hoe verser je in het liedje komt hoe meer het 'rockerig' het word.^^


    -

    Prodigy schreef:
    Ik heb de officiële mp3 al sinds gisteren. :9~

    Hoe kan dat?


    I need you like a heart needs a beat

    De duitse versie vindt ik het mooiste.
    Maar heeft iemand Automatish in goei kwaliteit?


    I need you like a heart needs a beat

    ik weet eigenlijk niet of ik de liedjes nou leuk vind of niet


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 11:15 ]


    I need you like a heart needs a beat

    ik vind zowel duits als engels goed, maar bij Duits is het ja... ik kan het niet uitleggen, het is een ander gevoel, ik vind Duits net dat ietsje beter..

    Kan iemand de volledige lyrics van Automatic droppen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mooi,maar ik vind het duitse net iets mooier dan de engelse.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 10:45 ]


    Everyone smiles in the same language.

    XlaukeX schreef:
    Mooi,maar ik vind het duitse net iets mooier dan de engelse.

    Ik ook, maar dat komt omdat ik het engelse minder duidelijk versta. :x


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik; Gaaf!

    Kika; *flipt* Aah! Omygosh, dat lied is gaaf en lekker en weet ik veel wattes en -verslaafd-
    -Help me met dat kind, ze doet niet normaal meer en zit raat te dansen op dat lied.-

    ER ZIJN ALWEER ZES LIEDJES UITGELEKT, JOH. IK ZOU TOPICS BLIJVEN AANMAKEN, ZODAT IEDEREEN ZE KAN LUISTEREN. KIJK OF DIE ANDERE ZEVEN OOK NIET TOEVALLIG ONLINE STAAN EN DROP ZE OOK HIER. NU WIL IEDEREEN DIE LIEDJES, GOED HOOR. JEZUS, WAAR ZIJN JE HERSENEN. WHATEVER, DIT IS GEWOON TRIEST VOOR ZE EN VAN JOUW.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    ER ZIJN ALWEER ZES LIEDJES UITGELEKT, JOH. IK ZOU TOPICS BLIJVEN AANMAKEN, ZODAT IEDEREEN ZE KAN LUISTEREN. KIJK OF DIE ANDERE ZEVEN OOK NIET TOEVALLIG ONLINE STAAN EN DROP ZE OOK HIER. NU WIL IEDEREEN DIE LIEDJES, GOED HOOR. JEZUS, WAAR ZIJN JE HERSENEN. WHATEVER, DIT IS GEWOON TRIEST VOOR ZE EN VAN JOUW.

    K wist niet dat er nog waren uitgelekt.


    I need you like a heart needs a beat

    TheFame schreef:
    (...)
    K wist niet dat er nog waren uitgelekt.

    Nou, ik wel. Er zijn onderhand zes volledige versie. Joh, drop de andere zeven er nog even bij en de hele albumverkoop hoeft niet eens meer. Ze hoeven dan niet eens meer beloond te worden voor het harde werken wat Tokio Hotel het afgelopen jaar heeft gedaan en wat ze hebben moeten doorstaan. Real fans here, huh? Yeah, right. Whatever, dit is gewoon te triest voor woorden, ik kan het niet anders zeggen.

    Níet persoonlijk tegen jouw bedoeld overigens.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.