• Hee,
    Je kunt de nieuwe single van Tokio Hotel nu beluisteren. Vannacht om 00:00 uur precies werden ze voor het eerst volledig op CRTradio (cherrytree, daar zitten ze bij in Amerika)gedraaid. Daarnz worden ze 24 uur lang elk uur gedraaid.
    CRTradio luisteren kan hier: http://cherrytreerecords.com/radio
    Sinds gisteravond half 11 was het erg lastig om het te kunnen beluisteren aangezien de "box" vol zat. Ik denk dat dit zo blijft zolang de nummers gedraaid worden. Om erin te komen moet je dus geluk en geduld hebben. Ze staan nu ook op YouTube

    Automatic:
    http://www.youtube.com/watch?v=_m1uUama32g&feature=channel

    Automatisch:
    http://www.youtube.com/watch?v=M_47DtHOW4g&eurl

    De kwaliteit is redelijk maar als er betere beschikbaar komen zal ik het zeggen!
    Even voor de duidelijkheid, de nummers zijn online gezet door Cherrytree waar Tokio Hotel in Amerika bij zit. Ze zijn dus niet uitgelekt!

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Nou, ik wel. Er zijn onderhand zes volledige versie. Joh, drop de andere zeven er nog even bij en de hele albumverkoop hoeft niet eens meer. Ze hoeven dan niet eens meer beloond te worden voor het harde werken wat Tokio Hotel het afgelopen jaar heeft gedaan en wat ze hebben moeten doorstaan. Real fans here, huh? Yeah, right. Whatever, dit is gewoon te triest voor woorden, ik kan het niet anders zeggen.

    Níet persoonlijk tegen jouw bedoeld overigens.

    oke,gelukkig.
    Nujah ik beluister enkel degene die ze zelf hebben vrijgegeven en oke jah ik heb dead and love ook beluisterd,dat geef ik toe.Maar ik vindt het eerlijk gezegd niet kunnen.Dat er zoveel uitlekkende songs op het internet geplaatst worden.Hoe komen die mensen daar eigelijk aan?
    Like ik wist niet dat het zo gemakkelijk was (als fan ofzo) om nog niet uitgebrachte songs op het internet te plaatsen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 13:14 ]


    I need you like a heart needs a beat

    waar kan je die officiele downloaden ofzo..? (cat)

    TheFame schreef:
    Hoe komen die mensen daar eigelijk aan?
    Ja! Dat vraag ik me dus ook al een hele tijd af! Toen er zo korte stukjes lekten, dacht ik dat het management dat mss had gedaan om fans nieuwsgierig te maken en TH trg een beetje onder de aandacht te brengen, maar nu dat die ganse liedjes lekken, vind ik het alleen maar raar dat mensen daar aan komen..

    Whipple schreef:
    waar kan je die officiele downloaden ofzo..? (cat)


    Ik heb de Engelse en Duitse Full Versie van het Liedje.
    Als je wilt, stuur ik je het via E-mail naar je door.
    Xx


    You'll be screaming it later..☆

    Ja, waar kun je de full version van Automatisch downloaden? Automatic vind ik om eerlijk te zijn niet zo.. $:


    Scream for mercy!

    Ik vind ze allebei super <3

    De enige oplossing voor het downloaden is zo een programma die geluiden opneemt van bijvoorbeeld youtube. :X


    ok

    Ik ga nog steeds dood van die 'George'.

    Grrrr. Het is Georg niet George. --'


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    Ik ga nog steeds dood van die 'George'.

    Grrrr. Het is Georg niet George. --'


    Ja, vond ik ook. O-O

    Die twee namen zijn totaal verschillend. Of voor mij toch. Ik vind George oud klinken. ><


    You'll never dream alone. <3

    TheFame schreef:
    oke,gelukkig.
    Nujah ik beluister enkel degene die ze zelf hebben vrijgegeven en oke jah ik heb dead and love ook beluisterd,dat geef ik toe.Maar ik vindt het eerlijk gezegd niet kunnen.Dat er zoveel uitlekkende songs op het internet geplaatst worden.Hoe komen die mensen daar eigelijk aan?
    Like ik wist niet dat het zo gemakkelijk was (als fan ofzo) om nog niet uitgebrachte songs op het internet te plaatsen.

    Ik heb ze allemaal beluisterd, maar naar mijn mening komen er nu te veel vrij. De previews waren leuk, omdat je dat nieuwsgierig maakte. En dan smacht je gewoon naar het album en het is awesome om daar dan naar toe te leven. Ik vind het jammer dat het allemaal zo is gegaan, maar ik trek me handen er nu vanaf. Iedereen wordt door dit terug fan, maar ik zwak geloof ik alleen maar meer af.. --'

    Madenaaaaah schreef:
    Ik vind ze allebei super <3

    De enige oplossing voor het downloaden is zo een programma die geluiden opneemt van bijvoorbeeld youtube. :X

    Daarvoor heb je ook gewoon een site, waar je de link invoert van Youtube en die hem dan automatisch naar een mp3 bestand upload.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 14:53 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Daarvoor heb je ook gewoon een site, waar je de link invoert van Youtube en die hem dan automatisch naar een mp3 bestand upload.

    Das handig : )


    ok

    Ik heb alleen de previews van POL en DSOTS geluisterd en deze, maar dat vind ik toch net iets anders aangezien deze naar buiten is gebracht door CRT. Maargoed, iedereen moet zelf weten of ie wacht of nu luistert.
    De lyrics wil ik wel posten maar van de engelse heb ik nog geen goede gevonden, en de duitse klopt niet helemaal (en ik kan niet verstaan wat Bill dan zingt)

    ik vind ze zo vet :D

    kheb het geluisterd !!! :O was egt zoo geweldig ^^ kan niet wachten totdat het album uit is !!


    I am in heaven and you are on earth

    TheFame schreef:
    (...)
    K wist niet dat er nog waren uitgelekt.

    Jup, 'k heb ze allemaal.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Nou, ik wel. Er zijn onderhand zes volledige versie. Joh, drop de andere zeven er nog even bij en de hele albumverkoop hoeft niet eens meer. Ze hoeven dan niet eens meer beloond te worden voor het harde werken wat Tokio Hotel het afgelopen jaar heeft gedaan en wat ze hebben moeten doorstaan. Real fans here, huh? Yeah, right. Whatever, dit is gewoon te triest voor woorden, ik kan het niet anders zeggen.

    Níet persoonlijk tegen jouw bedoeld overigens.


    Overdrijf je nu niet een beetje? ;x
    Trouwens, deze twee zijn offcieel, toch?

    al zou ik ze allemaal hebben, het album koop ik sowieso.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson