• Sabine is een vrouw van 18 jaar oud. ookal is ze nog maagd. toch is ze zwanger..hoe kan dat?..niemand weet het.. als de baby is geboren laat ze een DNA test doen.. en daar komt Bill kaulitz uit.. maar wat als hun twee elkaar niet eens kennen?.. Sabine zoekt Bill op en vertelt hem alles, ook laat zei de DNA test zien. maar wat als Bill het niet gelooft?.. en er een grote ruzie komt?.. zal het nog Goed komen?..

    wil je een rol, dat kan natuurlijk! ik zoek er nog een paar, maar je mag er ook zelf bedenken!

    1.BF hoofdrolspeelster *later vriendin TOM*
    bezet door Devotion

    2.vriendin Georg: *komt later in het verhaal voor* bezet door Desolate

    3.Vriendin Gustav: *komt later in het verhaal voor* bezet door Glaceon

    4. Vriendin Bill: *gaat later uit, en doet ze er alles aan om het uit te laten gaan tussen Sabine en Bill *
    bezet door Breakfast

    (de vriendinnen van Gustav en Georg moeten beide de hoofdrolspeelster en haar beste vriendin niet)

    5. zelf een rol bedenken..

    Naam:
    leeftijd: *liefst tussen de 18 en de 21*
    lengte:
    karakter:
    Foto:
    hobby's:
    tekstje:

    De proloog en het eerste deel staan al online!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 17:21 ]

    Ik wil bf hoofdrolspeelster ;'3
    Info is coming.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bleah, ik weet wel een rol, maar dat zou het verhaal denk ik veranderen. ^^

    Dus doe dan maar Georg.
    Info komt.


    everything, in time

    Naam: Brodie Alléy.
    leeftijd: 18
    lengte: 1.73
    karakter: Tikkeltje arrogant, hyper, aardig.
    Foto: Brodie
    hobby's: Zingen en Tekenen
    tekstje:
    Helleuw,
    My name is Brodie Alléy. Ik ben nu al 18 jaar, en dus eindelijk officieel volwassen. Ik ben meestal heel druk en melig maar ik kan ook heel serieus zijn. In mijn vrije tijd ga ik meestal tekenen, maar ik hou ook heel erg van zingen. I've got nothing els to say. Ciao.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 14:18 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Desolate schreef:
    Bleah, ik weet wel een rol, maar dat zou het verhaal denk ik veranderen. ^^

    Dus doe dan maar Georg.
    Info komt.


    maakt niet uit, welke rol zou je eigenlijk willen??..ik zal je nu vast bij georg neer zetten, je mag nog veranderen ;) als je toch liever die andere rol wil

    Naam; Cassandra[/Cassie] O'Hare.
    Leeftijd; Jaar jonger dan Georg in het verhaal.
    Lengte; Gadverdamme, weet ik niet.x'D Kies maar. ;D
    Karakter; Lief, behulpzaam, spontaan en sociaal.
    Foto; Die?
    Hobbies; Gitaar spelen, zingen en songteksten schrijven.
    Tekstje;
    Hii,^^
    I'm Cassandra, maar je mag me ook Cassie noemen. Ik kom uit een rijk gezin. Ook ben ik de vriendin van Georg, en ik lieft hem heel veel. (: Be jalous bitches.=D
    Als je nog wat wil weten, vraag maar.(;
    Au Revoir.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 14:20 ]


    everything, in time

    Vriendin Bill:

    Naam: Britt Miller
    leeftijd: 19
    lengte: 1.74
    karakter: Lief, kan een echte bitch zijn, hebberig, geduldig, koppig, behulpzaam
    Foto: http://heavenlybeauty.web-log.nl/mijn_weblog/images/2009/04/02/emma_roberts.jpg
    hobby's: lachen, uitgaan, feesten
    tekstje: Hallo, ik ben Britt Miller en ben 19 jaar oud. Met mij moet je geen ruzie maken, want dat overleef je sowieso al niet. Ik hou veel van Bill en sta het niet toe, wanneer mensen hem van me afnemen. Verder heb ik niets te zeggen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 14:25 ]


    You'll never dream alone. <3

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    maakt niet uit, welke rol zou je eigenlijk willen??..ik zal je nu vast bij georg neer zetten, je mag nog veranderen ;) als je toch liever die andere rol wil


    Nou kijk, het lek me wel grappig als Bill nu een vriendin zou hebben ofseauw.

    Maar dat zou alles veranderen. En het is jóu verhaal!Ö


    everything, in time

    Oh, nu zie ik dat je nog wat hebt getypt. Maar dat maakt niet uit. Want zij gaat er uit. (: Dan kom ik er liever later in.(A)

    Iig wel bedankt voor het luisteren. Dan zou ik graag bij Georg blijven. (:

    Dankjewel!=D


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Nou kijk, het lek me wel grappig als Bill nu een vriendin zou hebben ofseauw.

    Maar dat zou alles veranderen. En het is jóu verhaal!Ö


    owh ja had het er net bij gezet ^^, maar die is nou al weg die rol, vind je het erg?

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    owh ja had het er net bij gezet ^^, maar die is nou al weg die rol, vind je het erg?


    Nee joh! Want zoals ik net al zei, zie ik dat die er later uit gaat. En dan kom ik er liever later in.^^;

    Maar wel bedankt! =D


    everything, in time

    Heb je ook een link van je serie,


    You'll never dream alone. <3

    VRIENDIN VAN GUSTAV

    Naam: Kim
    Leeftijd: 19 Jaar
    Lengte: 1.60
    Karakter: Aardig,Vriendelijk & Slim
    Foto: KLIK UITERLIJK
    Hobby's: Computeren,shoppen & zwemmen.
    Tekstje: Hoi! Ik ben Kim en ben negentien jaar oud,best oud volgens sommige mensen maar dat valt wel mee toch? Ik heb blond haar met blauwe plukjes erin en grijs/blauwe ogen. Ik ben best slank en behoorlijk klein maar onderschat mij maar niet want ik kan aardig een klap uit delen. Ik hou van muziek luisteren,leuke dingen doen met mijn vrienden en sporten. Ik ben best een alternatief typetje maar ach,daar wen je van zelf maar aan toch? En anders is het pech voor jou. Ik heb verder niet veel te vertellen dus ik ga weer muziek luisteren. Doei! <3

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 15:05 ]