• Wie geniet er op dit moment ook? :Y)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 18:36 ]

    Het is hier in de buurt van Groningen nog compleet stil. Ik was net al heel verbaasd toen ik even dacht dat ik een vreemd soort donder hoorde, maar dat bleek een vliegtuig te zijn. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hier regent het alleen nog maar keihard. Stiekem hoop ik ook op onweer (nerd)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Helemaal niets hier (Drenthe, bij Emmen) behalve droogheid. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Het is hier in de buurt van Groningen nog compleet stil. Ik was net al heel verbaasd toen ik even dacht dat ik een vreemd soort donder hoorde, maar dat bleek een vliegtuig te zijn. (nerd)

    Als ik buienradar mag geloven dan komt er nog wel wat jouw kant op
    als het hier tenminste allemaal al niet uitgeregend en gedonderd is want poeh :')

    Oeh ik ben niet heel ver van je verwijderd! Ik heb alleen niet het idee dat het echt dondert en regent buiten, alleen heel veel flitsen tot nu toe.


    We were the forever that didn't last

    In de buurt van Dordrecht ook nog niets. Like, ik wacht al letterlijk een week :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Geen idee. Hier op de Veluwe heb ik nog niks gehoord :'D


    26 - 02 - '16

    Wildfowls schreef:
    Oeh ik ben niet heel ver van je verwijderd! Ik heb alleen niet het idee dat het echt dondert en regent buiten, alleen heel veel flitsen tot nu toe.

    Stilte voor de storm? Of misschien waait het net langs je heen :'D
    Als ik op m'n app kijk dan gaat er ook veel over het westen heen. Terwijl ze juist het oosten hadden voorspeld, maarja dat is altijd hetzelfde liedje haha.

    Ik moet om 5:30 opstaan morgen, maar mijn hond is nu zo bang dat ik nog niet naar bed kan buh.

    TaeTae schreef:
    (...)
    Stilte voor de storm? Of misschien waait het net langs je heen :'D
    Als ik op m'n app kijk dan gaat er ook veel over het westen heen. Terwijl ze juist het oosten hadden voorspeld, maarja dat is altijd hetzelfde liedje haha.


    Ja het rode gedeelte dat langs jou gaat, raakte ons net niet haha. Maar, die bui die nog boven België ligt schrampt ons helaas wel.
    Haha ja, het oosten komt er vaak genadig vanaf (':

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 23:01 ]


    We were the forever that didn't last

    Hier ook flink bezig in Enschede , echt heeeeeeeerlijk .


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hier in Limburg begint het aardig te rommelen. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ja, normaal geniet ik ook van de storm.
    Maar dit is niet normaal meer (in Hengelo)

    Het is hier aan het flitsen, maar ik hoor geen donders. Al komt het tweede waarschijnlijk doordat ik een film kijk, hahah.

    EDIT: Ik ben wel benieuwd hoe het dan in Hengelo tekeer gaat, nu. :p

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 23:23 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oke het begint hier inmiddels ook te komen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •