• Ik vind hem schattig. :Y)
    JUSTIN.


    when words fail, music speaks.

    Dat kind is echt irritant, jonge. Hij heeft zo'n groot ego 'Ja, ik heb al veel lieven gehad.' 'Rihanna heeft mij gekust, k'heb die uitgevraagd, je weet nooit, hé' uuuuuuuuhg. Hij is niet eens knap x-x


    All was well.

    ANNExROCKT zei op 22 aug 2009 - 13:18:

    Ik vind hem helemaal niks :x
    Dus van mij mogen jullie hem hebben :')


    YorickLove zei op 23 aug 2009 - 20:37:

    ik vind hem irritant. hij zegt aldoor yeah.

    en ik vind hem stiekem ooklelijk.



    Ik deel met hun meningen :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik heb het niet zo op hem. Hij verzint een liedje en doet schattig in een clip, en gelijk is iedereen weg van hem. Volgens mij is dat schattige stemmetje van hem gewoon met de computer gemanipuleerd, of hij heeft geen ballen.


    Life is hard and then we die

    Hij is cute, zeker weten.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik ben geen fan. Zijn muziek vind ik niets, zo kan iedereen die een beetje kan zingen wel artiest worden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Ik ben geen fan. Zijn muziek vind ik niets, zo kan iedereen die een beetje kan zingen wel artiest worden.
    Ken je die reclame van de telegraaf? :P


    Life is hard and then we die

    ANNExROCKT schreef:
    Ik vind hem helemaal niks :x
    Dus van mij mogen jullie hem hebben :')



    ja idd ik weet niet wat iedereen zo leuk aan hem vindt als ik hem tegen kom loop ik hem zonder twijfel zo voorbij

    Ik vind er niet zo veel aan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb het niet zo op hem. Hij verzint een liedje en doet schattig in een clip, en gelijk is iedereen weg van hem. Volgens mij is dat schattige stemmetje van hem gewoon met de computer gemanipuleerd, of hij heeft geen ballen.


    ja

    He is the air I breathe. So without him, I'm dying !!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Everlasting schreef:
    Ik vind hem niks, hij is schattig, lijkt veel jonger en zijn stem in niet speciaal. Daarbij houd ik niet van zijn muziek. Sorry.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb het niet zo op hem. Hij verzint een liedje en doet schattig in een clip, en gelijk is iedereen weg van hem. Volgens mij is dat schattige stemmetje van hem gewoon met de computer gemanipuleerd, of hij heeft geen ballen.
    ik denk die laatste :3


    We can only learn to love by loving.

    Ik vroeg zo aan m'n mama toen zijn vidioclip bezig was van One Time : 'Hoe oud denkt je dat hij is?' En mama : '10 haar.' Ik : -plat-.


    I found myself in Wonderland.

    HIxCUTIE schreef:
    Hij is verliefd op Selena Gomez:Y)


    wat is hij zielig


    lekker tokio hotel aan het luisteren :p

    He is mine!!
    okeej mensjes die hem ook willen jullie krijgen 0,00000000000000000001% van hem:P

    En alle haters..waarom kijken jullie op dit forum als jullie er toch niks aan vinden?? gaa lekker op een ander forum kijken van jouw favo celeb en laat ons met rust!!!!

    xxx.


    Everyone wants their own prince on the white horse.