• Ja,ik zoek een enge film. Maar echt een enge,waarmee ik in mijn broek kan pissen. Ik heb overlaatst the haunting in connecticut gezien,en de film was wel goed. Maar niet eng genoeg. Toen ben ik maar naar the excorsist gaan zien,maar ik heb mij daar dood mee gelachen. En kom ook niet af met saw [/want die films zijn saai]. Of met the grudge of the ring want ik ken ze al vanbuiten,en ze zijn niet eng. Ik heb ook al 13 ghosts geprobeerd. Omdat een vriendin van mij er veel schrik mee had,maar die film vond ik maar saai en ik viel er bijna mee in slaap. Dus heeft er iemand een enge film? Maar echt eng? Want ik zoek er echt achter,omdat ik me anders toch maar verveel x).

    Queen of the damned? Oh nee wacht, dies niet eng -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    De engste die ik tot nu toe heb gezien is Dark Water. (De Japanse versie! Amerikaanse versies trekken meestal op niks.)
    Ik zoek ook vaak enge films, maar vaak trekken ze op niets. Maar als je deze ziet zal je er geen spijt krijgen!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Day of the dead.


    Ryan Dunn (ll)

    The Elevator, hij is heeeeel erg eng en ik kan het weten 8D ik filmde het xD

    Ohja, deze moet je niet kijken: The Ring 1 (daar moest ik keihard om lachen) en I'll Always Know What You Did Last Summer (hier moest ik ook lachen en hij slaat nergens op 8D)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 14:00 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.